میامی - خبرگزاری مهر: امام جمعه میامی گفت: حضور گسترده و همیشگی مردم در روز قدس را لبیک به ندای مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان جهان دانست و تصریح کرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی های ضد استکباری خواری در چشم دشمنان نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی، صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان میامی در محل دفتر امام جمعه این شهر به اهمیت حضور مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت های به وجود آمده در منطقه، امروز همه مردم ما آگاه تر از گذشته به مسائل خاورمیانه حضور گسترده تری در این راهپیمایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 34سال از پیام تاریخی امام (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بر ضرورت و اهمیت این روز پی برده ایم، افزود: دشمن تلاش بسیار گسترده ای را برای اختلاف در منطقه خاورمیانه آغاز کرده است و با هوشیاری مسلمانان باید تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم.

امام جمعه میامی حضور گسترده و همیشگی مردم در این روز را لبیک به ندای مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان جهان دانست و تصریح کرد: حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی ها خواری در چشم دشمنان نظام بوده است و نمی توانند عزت و سربلندی اسلام را در گوشه گوشه دنیا مشاهده کنند.

فرماندار شهرستان میامی هم در این نشست ضمن برشمردن اهمیت روز قدس گفت: ملت بزرگ ایران بارها حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام داشته و خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان با حضور در این راهپیمایی ها به دنیا نشان داده است.

احمد قاضی تصریح کرد: ایران سرافراز اسلامی امروز چشم امید کشورهای آزادی خواه جهان شده است و شرکت در این مراسم باعث شادی دل آنها و کوری چشم دشمنانشان خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی بزرگ روز قدس امسال راس ساعت 11:30 از میدان بسیج تا مسجد جامع شهر میامی برگزار شود.

برچسب‌ها