۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

حجت الاسلام شکری:

راهپيمايي روز قدس به مسلمانان حيات سياسي مي بخشد

راهپيمايي روز قدس به مسلمانان حيات سياسي مي بخشد

سمنان - خبرگزاری مهر: مدير کل تبليغات اسلامي استان سمنان گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس و اعلام حمايت از مردم ستمديده فلسطين مي تواند به مسلمانان سراسر جهان حيات سياسي بدهد.

حجت الاسلام علي شکري در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکيد بر حضور پرشور و ميليوني مردم در راهپيمايي روز قدس افزود: اين حضور مي تواند صداي مظلومانه مسلمانان را به گوش جهانيان برساند.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران برکات و نعمت هاي فراواني براي مسلمانان کشورهاي اسلامي و جامعه بين المل داشته است اظهار داشت: يکي از اين برکات اعلام روز قدس با هدف حمايت از انقلاب مردم فلسطين است.

مدير کل تبليغات اسلامي استان سمنان تصريح کرد: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از سوي امام خميني(ره) به عنوان روز قدس نامگذاري شده است، مردم ايران و مسلمانان ديگرکشورهاي اسلامي با راهپيمايي ميليوني از سرزمين فلسطين و بيت المقدس قبله گاه اول مسلمانان حمايت مي کنند.

شکري اظهار داشت: فلسطين قبله گاه اول مسلمانان توسط رژيم غاصب صهيونيسم چندين قرن است که مورد تعدي و تجاوز قرار گرفته و مردم اين ديار را از سرزمين خود آواره و متواري کشورهاي ديگر کرده است.

وي تصريح کرد: راهپيايي روز قدس اين آثار و برکات را در جامعه جهاني داشته که صداي مسلمانان در رسانه هاي استکباري آشکار شود.

مدير کل تبليغات اسلامي استان سمنان با بيان اينکه امروز جريان بيداري اسلامي در سراسر جهان طنين انداز شده گفت: حضور ميليوني مسلمانان در راهپيمايي روز قدس باعث مي شود که نام فلسطين براي هميشه بر تارک درخشان تاريخ ماندگار و جاويدان بماند.

شکري اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس و اعلام حمايت از مردم ستمديده فلسطين مي تواند به مسلمانان سراسر جهان حيات سياسي داده و صداي مظلومانه آنها را به گوش جهانيان برساند.

وي در خاتمه با تاکيد بر سردادن شعارهايي مبني بر حمايت از حزب الله لبنان و سوريه در راهپيمايي روز قدس تصريح کرد: اين شعارها بايد پررنگ و رسا باشد.

کد خبر 2108121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha