۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

صادقی:

بیرق حمایت از مظلومیت فلسطین در دست ملت ایران است

بیرق حمایت از مظلومیت فلسطین در دست ملت ایران است

میامی - خبرگزاری مهر: بخشدار مرکزی شهرستان میامی با بیان اینکه ایران همیشه مدافع مظلوم بوده گفت: امروز بیرق حمایت از مظلومیت فلسطین در دستان ملت ایران است.

محمد رضا صادقی، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه بیرق حمایت از مظلومیت فلسطین در دست های ملت ایران است افزود: حمایت همیشگی ملت ایران از ملت های مظلوم و بی دفاع از جنبه های مختلف از جمله انسانی و اسلامی آن شناخته شده است.

وی گفت: امام راحل(ره) با روشن بینی و آینده نگری بسیار عمیقی که داشتند این روز را به نام روز قدس و حمایت از آنها اعلام کرد و هرسال نسبت به سال گذشه شاهد صدای محکم و بیشتر ظلم ستیزی در سرتاسر جهان هستیم.

بخشدار مرکزی شهرستان میامی افزود: موج بیداری اسلامی هراس بزرگی بر اندام دشمن انداخته و حضور در راهپیمایی روز قدس بر هراس آنها افزوده است.

صادقی بیان داشت: امام خمین(ره) با بنیانگذاری روز قدس، حمایت از مظلومان جهان را اعلام کرد و این بیرق امروز در دستان ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس آرزوی دیرینه مردم مظلوم جهان به ویژه فلسطین را که همواره نابودی همیشگی رژیم صهیونیستی است را فریاد خواهند زد.

بخشدار مرکزی شهرستان میامی در خاتمه تصریح کرد: مردم ما هم به تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه در این حماسه بزرگ شرکت کرده و با حضور خود حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

کد خبر 2107213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha