در ادامه روز دوم مسابقات ووشوی جوانان آسیا در فیلیپین پرستو سهرابی، افشین سلیمی، یزدان میرزایی و جواد قزل سفلو در بخش ساندا با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن 52- کیلوگرم ساندا بانوان پرستو سهرابی در دو راند متوالی "نیسا کانتون" از اندونزی را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله باید با نماینده کره جنوبی روبرو شود. در وزن 52- کیلوگرم ساندا مردان افشین سلیمی در دو راند پیاپی "الکساندر" از مالزی را شکست داد و به جمع 4 نفر برتر رسید که در این مرحله با سانداکار کره جنوبی مصاف می دهد.

در وزن 60- کیلوگرم یزدان میرزایی در دوراند از سد "لی دونگ یون" از کره جنوبی گذشت و به نهایی راه یافت که در این مرحله با چین مبارزه خواهد کرد. در وزن 65- کیلوگرم جواد قزل سفلو طی دو راند "رامبیر سینگ" از هند را شکست داد و نیمه نهایی رسید که در این مرحله باسانداکار اندونزی مصاف خواهد داشت.

تا این لحظه تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در بخش تالو و توسط هانیه رجبی صاحب 1 طلا و 1 برنز، محمد رضا عزیزخانی 1 مدال طلا، نفیسه پور گنجی و محمد علی مجیری 2 نشان نقره و زهرا کیانی 1 نشان برنز و مجموعا 6 مدال( 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز) شده است.