۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۸

ووشو جوانان جهان - فیلیپین  ووشو نوجوانان آسیا - فیلیپین؛

چهار ملی پوش ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

چهار ملی پوش ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

در ادامه روز دوم مسابقات ووشوی جوانان آسیا در فیلیپین پرستو سهرابی، افشین سلیمی، یزدان میرزایی و جواد قزل سفلو در بخش ساندا با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن 52- کیلوگرم ساندا بانوان پرستو سهرابی در دو راند متوالی "نیسا کانتون" از اندونزی را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله باید با نماینده کره جنوبی روبرو شود. در وزن 52- کیلوگرم ساندا مردان افشین سلیمی در دو راند پیاپی "الکساندر" از مالزی را شکست داد و به جمع 4 نفر برتر رسید که در این مرحله با سانداکار کره جنوبی مصاف می دهد.

در وزن 60- کیلوگرم یزدان میرزایی در دوراند از سد "لی دونگ یون" از کره جنوبی گذشت و به نهایی راه یافت که در این مرحله با چین مبارزه خواهد کرد. در وزن 65- کیلوگرم جواد قزل سفلو طی دو راند "رامبیر سینگ" از هند را شکست داد و نیمه نهایی رسید که در این مرحله باسانداکار اندونزی مصاف خواهد داشت.

تا این لحظه تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در بخش تالو و توسط هانیه رجبی صاحب 1 طلا و 1 برنز، محمد رضا عزیزخانی 1 مدال طلا، نفیسه پور گنجی و محمد علی مجیری 2 نشان نقره و زهرا کیانی 1 نشان برنز و مجموعا 6 مدال( 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز) شده است.

کد خبر 2112541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha