کرج – خبرگزاری مهر: به مناسبت عید سعید فطر، هیئت دوچرخه سواری البرز، یکدوره مسابقه دوچرخه سواری در مهرشهر کرج برگزار کرد. حضور دو تن از سه المپیکی ایران و همچنین قهرمانان آسیایی ساکن در البرز، رقابتی تماشایی را برای همشهریان البرزی فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکدوره مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت عید سعید فطر توسط هیئت دوچرخه سواری البرز و همکاری داوران فدراسیون دوچرخه سواری و مامورین راهنمایی و رانندگی منطقه امروز 18 مردادماه، در مهرشهر البرز برگزار شد.

این مسابقه که در رشته های کورسی و کوهستان ودر سه رده سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان برگزار شد ، در مجموع سه رده سنی 80 شرکت کننده را میزبانی می کرد.

مسابقه بزرگسالان و پیشکسوتان در رشته کورسی در 45 کیلومتر و مسابقه دوچرخه سواران رشته کوهستان و جوانان در 20 کیلومتر به صورت دور حذفی برگزار گردید.

در پایان رقابت های کورسی بزرگسالان، به ترتیب محمد رجبلو از تیم پیشگامان کویر یزد، مهدی آزمون و مهدی علمایی هر دو از تک اسپرت کرج بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. همچنین علیرضا حقی از تک اسپرت و میلاد قالیچی از تیم ترافیک به مقام های چهارم و پنج بسنده کردند.

در رده سنی پیشکسوتان به ترتیب مجید ربیعی، امید اسفندیاری، نیما صدی فر و محمد مهدی حضوری مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

همچنین در رشته کوهستان، محسن رمضانی بر سکوی نخست ایستاد و محسن یحیایی و حسین محمدی ها، به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت های جوانان نیز که دو برنده داشت، به ترتیب مصطفی زرین پر و سهیل ستاری اول و دوم شدند.

 

همچنین هیئت دوچرخه سواری البرز هدایای نقدی را به نفرات برتر اهدا نمود.

گفتنی است در این رقابت ها علیرضا حقی و امیرزرگری که به همراه مهدی سهرابی در المیپک تابستانی حضور یافته بودند، هر دو در این رقابت نفسگیر حضور بهم رساندند و به همراه چند قهرمان آسیا دیگر، این مسابقه استان البرز را به رقابتی تنگاتنگ برای دوچرخه سواران حاضر تبدیل کردند.