۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۲۵

درخشش رکاب زنان تک اسپرت البرز در روز نخست رقابتهای لیگ برتر جاده

درخشش رکاب زنان تک اسپرت البرز در روز نخست رقابتهای لیگ برتر جاده

کرج – خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز مجید مجید زاده گفت: در روز نخست رقابتهای دوچرخه سواری مرحله اول لیگ برتر کشور در مواد جاده که به میزبانی شهرستان الیگودرز برگزار شد، تک اسپرت البرز حائز عناوین برتر شد.

مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت البرز در گفتگو با مهر اظهار داشت: رقابت های دوچرخه سواری لیگ برتر جاده از امروز به میزبانی شهرستان الیگودرز در استان لرستان آغاز شد و 55 ورزشکار در قالب 11 تیم طی جهت رقابت با یکدیگر در این مسابقات حاضر شده اند.

مجید مجید زاده گفت: امروز مسابقه "تایم تریل" با حضور 28 رکابزن به مسافت28 کیلومتر برگزار گردید که در پایان، بهنام خسروشاهی با زمان 31 دقیقه و 23 ثانیه و 50 صدم ثانیه و علیرضا حقی با زمان 31 دقیقه و 50 ثانیه و 53 صدم ثانیه  هر دو از تک اسپرت البرز بر سکوهای اول و دوم ایستادند.

همچنین موسی مصطفوی از تیم نیروی هوایی ارتش، با زمان 31 دقیقه و 57 ثانیه و 36 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

وی افزود: در پایان روز نخست مسابقات،  تیم های تک اسپرت البرز، نیروی هوایی ارتش و پتروشیمی تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم روز نخست را از آن خود کردند.

گفتنی است، فردا 21 مهرماه روز پایانی این دوره از لیگ برتر جاده، با برگزاری رشته استقامت به مسافت 140 کیلومتر به اتمام می رسد.

کد خبر 2154388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha