۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵

مجیدزاده در گفتگو با مهر؛

روند پیشرفت تک اسپرت البرز باید ادامه پیدا کند / استان حمایتی از ما نکرد

روند پیشرفت تک اسپرت البرز باید ادامه پیدا کند / استان حمایتی از ما نکرد

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تک اسپورت کرج گفت: یه رغم مشکلات فراوان و در حالی که استان حمایتی از ما نکرد با تلاش شبانه روزی اعضای باشگاه توانستیم در مرحله اول لیگ عنوان سوم را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتر کورسی در مواد پیست در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و نماینده البرز یعنی تک اسپرت توانست با بهره گیری از توان دوچرخه سواران ملی پوش وبومی البرز وهمراهی بخش خصوصی عنوان سوم تیمی را در این مرحله از آن خود کند.

در این رقابت ها و در مواد مختلف نیز در ماده چهار کیلومتر تعقیبی تیمی تیم تک اسپرت کرج به مقام دوم رسید،در ماده تعقیبی انفرادی حسین علیزاده از تیم تک اسپرت عنوان دوم را کسب کرد. در ماده اومنیوم مهدی علمایی از تیم تک اسپرت در جایگاه سوم قرارگرفت. در ماده اسکرچ احمد قمری از تک اسپرت اول شدودر ماده دورامتیازی هم حسین علیزاده و علیرضا حقی هر دو  از تک اسپرت البرز در سکوی نخست و سوم  قرار گرفتند.

در مجموع تیمی نیز تک اسپرت البرز پایین تر از تیم های پیشگامان کویر یزد و مس کرمان و بالاتر از ترافیک تهران در رتبه سوم جای گرفت.
 

مجید مجیدزاده مدیر عامل باشگاه تک اسپرت پس از کسب عنوان سوم البرز در این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار مهر با قدردانی از همت و تلاش دوچرخه سواران این باشگاه گفت:علیرغم مشکلات فراوان ودر حالی که استان حمایتی از ما نکرد با تلاش شبانه روزی اعضای باشگاه وهمراهی دوچرخه سواران ملی استان تیم را مهیای لیگ برتر کردیم وبه لطف خداوند توانستیم در مرحله اول در رقابت با تیم های متمول مس و پیشگامان عنوان سوم را کسب کنیم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز بتوانیم به این روند ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:ما برای دفاع از نام واعتبار البرز در لیگ برتر حاضر شدیم و علیرغم اینکه استان به نیازهای ما بی توجه بود اما با فداکاری واز خود گذشتگی چهره های ملی پوش البرز تیمی شایسته را برای این مسابقات آماده کردیم ودر مسابقات حاضر شدیم و همگان هم دیدند که چه رقابت شانه به شانه ای با مدعیان داشتیم.

مدیرعامل باشگاه تک اسپورت البرز در ادامه گفت: امسال با همراهی دوچرخه سواران مطرح کشور که البرزی هستند و با عقد قراردادی پایین تر از سایر تیم ها با انها در مسابقات حاضر شدیم که از این بابت سپاسگزار این عزیزان هستم واین اقدام آنها را نوعی ادای دین به البرز ومردمانش می دانم.

وی در پایان از مسئولان استان خواست به حمایت این تیم بیایند و تصریح کرد: در این میان بایستی از شهردار محترم کرج مهندس آقازاده تشکر کنم که پیگیر برنامه های ما هستند وقول هایی را برای تامین بخشی از هزینه های باشگاه داده اند که امیدوارم با تحقق آن در مرحله بعدی مسابقات با شرایط بهتری حاضر شویم.

کد خبر 2047348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha