ووشوکار عضو تیم بانوان کشورمان با کسب یک مدال برنز در روز سوم از رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان آسیا جمع مدالهای خود را به عدد سه رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان آسیا با کسب دو مدال برنز دیگر برای کشورمان همراه بود تا جمع مدال‌های نمایندگان ایران در فاصله یک روز به پایان این مسابقات به عدد  9 برسد. هانیه رجبی که تاکنون دو مدال طلا و برنز کسب کرده بود امروز هم یک مدال برنز دیگر کسب کرد تا سومین مدال خود را برگردن بیاویزد

هانیه رجبی در بخش تالو  و در فرم "دائو شو" با امتیاز 9/15 در جایگاه سوم ایستاد  و برنز گرفت. در این فرم نماینده مالزی با امتیاز 9/29 طلا گرفت و تالوکار اندونزی با امتیاز 9/26 صاحب نشان نقره شد. 

تیم ملی کشورمان امروز یک نشان برنز دیگر کسب کرد. "طاها بدیعی" در فرم "دائو شو" گروه سنی C با کسب امتیاز 9/01 برنز گرفت. در این فرم نماینده چین با امتیاز 9/07 طلا گرفت و تالوکار ژاپن با امتیاز 9/03 به نشان نقره دست یافت.

برای تیم ملی کشورمان تاکنون رجبی و عزیزخانی دو مدال طلا، مجیری و پورگنجی دو مدال نقره، رجبی(دو مدال)، سهرابی ، کیانی و بدیعی 5 مدال برنز کسب کرد. 5 مدال دیگر در انتظار نمایندگان کشورمان است. افشین سلیمی ، جواد قزل سفلو ، عماد محمدی ، یزدان میرزایی و ابوالفضل دوزینی 5 عضو تیم ساندای ایران هستند که فردا برای کسب مدال طلا در روز پایانی به مصاف رقبای خود می روند.

این دوره از مسابقات عصر فردا در مانیل فیلیپین به پایان می رسد.