در دقیقه 79 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور برق ورزشگاه آزادی رفت، موضوعی که باعث تاریکی مطلق ورزشگاه و توقف بازی به مدت 5 دقیقه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در هفته پنجم سیزدهم دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی شامگاه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که هواداران این تیم استقبال خوبی از دیدار سرخپوشان نکرده بودند.

حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:
* تا قبل از شروع این دیدار کمتر از 5 هزار نفر وارد ورزشگاه آزادی شده بودند که در طول نیمه اول بر تعداد این تماشاگران افزوده شد به طوری که حدود 24 هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار مازیار زارع هافبک ملوان و بازیکن پیشین پرسپولیس را با شعار مازیار قایقران تشویق کردند.

* بدنبال اخراج مهرداد کفشگری در دقیقه 33 این دیدار سرپرست سرخپوشان به کنارمیز داوری آمد و به ناظر دیدار اعتراض کرد.

* در پایان نیمه اول و زمانی که علی دایی قصد رفتن به رختکن را داشت به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت، این در حالی بود که پرسپولیس در نیمه اول فوتبال ضعیفی را به نمایش گذاشت.

* در شروع نیمه دوم و زمانی که سیدصالحی مهاجم پرسپولیس دچار مصدومیت شد، هواداران ملوان که تعدادش به حدود 200 می‌رسد با این توجیه که تیم علی دایی در حال اتلاف وقت است، علیه سرمربی پرسپولیس شعار دادند که این شعارها با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شد. این اتفاق در ادامه بازی نیز چندین بار دیگر تکرار شد.

* واکنش‌های علی دایی زمانی که بازیکنانش موقعیت‌های گل را از دست می‌دادند، مانند همیشه جالب و همراه با عصبانیت بود.

* علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی، محمد عباس‌زاده، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی بازیکنان ذخیره پرسپولیس در این دیدار بودند.

* در دقیقه 79 این بازی برق ورزشگاه آزادی رفت و موضوعی که باعث تاریکی مطلق ورزشگاه و توقف 5 دقیقه‌ای بازی شد.

* پس از رفتن برق در قسمت روبروی جایگاه و ضلع جنوبی ورزشگاه دود غلیظی خارج شد و باعث شد این تفکر بوجود آید که مشکلی در برق آن قسمت ایجاد شده است.

* در هنگام رفتن برق، تماشاگران چراغ قوه موبایل‌های خود را روشن کردند و صحنه جالبی را در ورزشگاه بوجود آورده بود.