۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۵۰

یاوری بیان کرد:

بهترین زمان از تراکتور امتیاز گرفتیم/ به دایی سلام نظامی نمی‌دهم

بهترین زمان از تراکتور امتیاز گرفتیم/ به دایی سلام نظامی نمی‌دهم

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه در بهترین زمان ممکن از تراکتورسازی امتیاز گرفته است، گفت: ارزش کار بازیکنان ما بیشتر از بازی با پرسپولیس بود و مقابل حملات زیاد تراکتورسازی که از بیرون ( تماشاگران) هم حمایت می‌شد، بیشتر بود و خوب مقاومت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، محمود یاوری پس از تساوی تیم مس کرمان مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: من از نتیجه راضی هستم. با اینکه برای مساوی به تبریز نیامده بودیم ولی شاگردانم توانستند یک روز خوبی برای خودشان و تیم مس رقم بزنند.

وی درباره وقت کشی بازیکنان مس کرمان بخصوص در نیمه دوم، افزود: ان شاءالله که ما ضد فوتبال بازی نکرده باشیم ولی می‌گویم که در نیمه دوم تراکتورسازی بیشتر حمله کرد و ما دفاع کردیم. ارزش کار بچه‌های ما امروز بیشتر از بازی با پرسپولیس بود و مقابل حملات زیاد تراکتورسازی که از بیرون ( تماشاگران) هم حمایت می‌شد، بیشتر بود و خوب مقاومت کردیم.

سرمربی مس یادآور شد: به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم و در بهترین زمان ممکن از تراکتورسازی امتیاز گرفتیم. آنها دو برد خارج از خانه داشت ولی بچه‌های ما ارزش کار خود را نشان دادند.

یاوری تاکید کرد: از علی کریمی سپاسگزارم. یک بازیکن بی جهت اسطوره نمی‌شود. بازیکنان ما وقتی مصدم می‌شدند، وی توپ را به بیرون می‌زد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود. در ایران بازیکنی مثل کریمی کم پیدا می‌شود.

وی با اشاره به اعتراض تماشاگران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: آنها حق داشتند نسبت به بازی مس اعتراض داشته باشند چون فکر کردیم کسب یک امتیاز با این روش بهتر از شکست خوردن است. طبیعی است من مربی میهمان در 15 دقیقه آخر سیستم بازی را طوری بچینم که حداقل امتیاز را از حریف بگیرم.

سرمربی مس کرمان در ادامه درباره علی دایی هم گفت: دایی باید ارزش‌های خودش را بداند چون 35 تا 40 میلیاردی که برای پرسپولیس هزینه شده است، تمام فشارهایش روی دایی است. من نظامی هستم ولی الان چون در نظام نیستم به علی دایی سلام نظامی نمی‌دهم ولی او وقتی به کرمان بیاید برایش گل می‌برم.

تیم‌های فوتبال مس کرمان و تراکتورسازی ساعت 19 امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2116736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha