۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۱۰

جلالی مطرح کرد:

سازمان لیگ با وقت‌کشی مقابله کند/ به دایی حق می‌دهم

سازمان لیگ با وقت‌کشی مقابله کند/ به دایی حق می‌دهم

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازیکنان مس کرمان بی حد و اندازه وقت‌کشی کردند، گفت: سازمان لیگ باید با پدیده وقت‌کشی مقابله کند.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، مجید جلالی بعد از تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل مس کرمان در هفته پنجم لیگ برتر در حالی که از بازی بسته و ضد فوتبال تیم مس ناراحت به نظر می‌رسید، در نشست خبری اظهار داشت: ما هنوز یاد نگرفته‌ایم مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و در وقت کشی تبحر دارند، بازی کنیم. هرچند می‌دانیم بازی مقابل این تیم‌ها ساده نیست ولی توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: بعضی از ارزش‌ها به خاطر آدم‌های فرصت‌طلب از بین می‌رود. شما وقتی در جامعه مهربانی می‌کنید ولی در جواب نامهربانی ببینید دیگر دست از مهربانی بر می‌دارید. بازی جوانمردانه هم یک نوع مهربانی است که وقتی شما احتمال می‌دهید یک بازیکن مصدوم شده، این کار را می‌کنید.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من از سازمان لیگ می‌خواهم با پدیده وقت کشی مقابله کند. با این کار، ارزشها جایگاه خودشان را از دست می‌دهند. وقتی بازیکنان حریف 10، 12 بار خودشان را به زمین می‌اندازند شما متوجه می‌شوید که سرتان کلاه رفته است. این دقیقا مثل این است که خودتان را در محوطه جریمه بی جهت به زمین اندازید و انتظار پنالتی داشته باشید در حالی که این کلک زدن به داور است.

جلالی در ادامه، تصریح کرد: داور هم باید یک مقدار فعالانه جلوی این تمارض‌ها را بگیرد. سازمان لیگ هم باید وارد این ماجرا شود چون ارزش‌ها جایگاهشان را از دست می‌دهند. امروز که این بازی مس را دیدم، به علی دایی و پرسپولیس حق می‌دهم که در دیدار با مس به بازی ادامه دادند و توپ را به اوت نزدند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر داشتن یک مهاجم سر زن برای رهایی از بازی بسته حریف، گفت: ما امروز 9 بازیکن خود را به دلایل مختلف نداشتیم. شاید اگر سعید دقیقی، ربیع خواه یا مهدی کریمیان بودند پیروز می‌شدیم. البته ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. باید بگویم با وجود اینکه بازیکنان حریف وقت کشی می‌کردند ولی این وقت کشی ربطی به نتیجه ندارد چون از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی به فشردگی بازی‌ها هم اشاره کرد و افزود: ما سه بازی را در فاصله پنج روز، پنج روز برگزار کردیم و به همین خاطر بازیکنان از نظر بدنی شرایط مطلوبی نداشتند. حالا شاید اگر بازی‌ها هفته‌ای یکبار برگزار شود، بتوانیم از نظر بدنی شرایط را ارتقا بدهیم.

جلالی همچنین یادآور شد: من می‌‌دانم که تراکتورسازی بهتر می‌شود ولی به خاطر هواداران که 90 دقیقه در ورزشگاه ما را تشویق می‌کنند ولی ناراحت از ورزشگاه می‌روند، ناراحتم.

وی در پایان با بیان اینکه شاید اگر محمود یاوری هم به جای او بود، چنین حرف‌هایی را می‌زد گفت: تعجب می‌کنم که چرا داور فقط 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد در حالی که بازی مدام قطع می‌شد. این موضوع هیچ توجیهی ندارد.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و مس کرمان امروز جمعه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2116737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha