میامی - خبرگزاری مهر: بخشدار مرکزی شهرستان میامی با بیان اینکه توجه ویژه دولت های نهم و دهم به روستاها موجب اختصاص اعتبارات خوبی در این زمینه شد گفت: این امر باعث شکوفایی روستاهای محروم در اقصی نقاط کشور شد.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: باید از تلاش ها و زحمات خدمتگزاران مردم در دولت های مختلف از اول انقلاب تا کنون قدردانی کنیم چرا که فعالیت های مفید و مثمر ثمری را به انجام رسانده اند.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه دولت های نهم و دهم به روستاها موجب شد اعتبارات خوبی را برای روستاها در نظر گرفته شود این امر باعث شکوفایی روستاهای محروم در اقصی نقاط کشور شد افزود: دولت ها از اول انقلاب تاکنون همیشه سعی داشتند که فعالیتشان را در سطح روستاها و از طریق دهیاری ها برای مردم به ثمر برسانند.

بخشدار مرکزی شهرستان میامی همچنین به پروژه هایی که در سطح بخش مرکزی این شهرستان انجام شده اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینه بوستان های روستایی، ساختمان دهیاری ها، جدول گذاری خیابان ها و کارهای عمرانی فعالیت های خوبی انجام شده که باعث آبادانی روستاها شده است.

صادقی با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های ناتمام خواهیم بود تصریح کرد: از جمله این افتتاح ها یکی از چهار ساختمان دهیاری ها همچنین مساجد و غسالخانه که با همکاری دولت و خیرین ساخته شده اند خواهد بود که با حضور فرماندار شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: اصلاح باغ ها، اجرای سیستم های قطره ای، بازسازی و اصلاح مدرسه سه کلاسه روستای قدس، مرکز بهداشتی درمانی روستای فرومد، سد روستای کردآباد و همچنین اقدامات مربوط به راه و شهرسازی از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت در شهرستان میامی افتتاح خواهد شد.

بخشدار مرکزی شهرستان میامی در خاتمه ملاقات عمومی، دیدار با خانواده معظم شهدا و مددجویان کمیته امداد به همراه فرماندار و مسئولان محلی را از مهمترین برنامه های این بخشداری در هفته دولت دانست و عنوان کرد: روز چهارشنبه ششم شهریور ماه پروژه های مربوط به بخش مرکزی شهرستان افتتاح خواهد شد.