۴ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۳

حجت الاسلام موسوی:

دولتمردان شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند

دولتمردان شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند

میامی - خبرگزاری مهر: امام جمعه میامی شهید رجایی را اسوه و نمونه ساده زیستی دانست و افزود: دولتمردان، این شهید را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی صبح دوشنبه در سومین روز از هفته دولت در دیدار با مسئولان شهرستان میامی در محل دفتر خود، با اشاره به تلاش و کوشش شهید رجایی در دوران ریاست جمهوری اظهار داشت: من با شهید رجایی همکار بودم و همیشه ایشان را فردی می دیدم که در همه کارها منظم و با برنامه بودند و از همه فرصت ها و زمانه به نحو احسنت استفاده می کرد.

وی همچنین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، ایمان به خدا و عمل صالح را مهمترین اصول برای محبوب شدن در بین مردم ذکر کرد و خطاب به مسئولان افزود: شهید رجایی دقیقا مصداق این امر بودند و اگر شما نیز این دو اصل را مد نظر داشته باشید سایر کارها به عهده خود خدا خواهد بود.

امام جمعه میامی همچنین شهید رجایی را اولین رئیس جمهوری که با تجمل گرایی مبارزه کرد دانست و افزود: رفتار و کردار این شهید والامقام باید درسی برای همه دولتمردان و مسئولان باشد.

موسوی تصریح کرد: شهید رجایی در آن زمان راه و رسم مولای متقیان علی(ع) را پیش گرفتند و در قناعت و ساده زیستی همچون مولایشان بودند و در کنار سفره های رنگارنگ نمی نشستند و با تجمل گرایی مبارزه می کردند.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم دولت کریمه دکتر روحانی که خود نیز یک روحانی هستند در اجرای کارها و برنامه ها موفق باشند و خداوند متعال به ایشان توفیق دهد تا به مشکلات جامعه و مردم رسیدگی کنند.

در ابتدای این مراسم نیز حسین ایمانی، معاون فرماندار شهرستان میامی به ارائه گزارش عملکرد دستگاه های د.لتی در سطح شهرستان پرداخت و از افتتاح پروژه های مختلف طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

لازم بذکر است بعد از این مراسم گلزار شهدای شهر میامی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و سایر مسئولان غبارروبی و عطر افشانی شد.

کد خبر 2122912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha