۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

جلالی:

مسئولان از جنس خود مردم هستند/ضرورت به سرانجام رساندن پروژه کربنات سدیم

مسئولان از جنس خود مردم هستند/ضرورت به سرانجام رساندن پروژه کربنات سدیم

میامی- خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه همه با باید افتخار کنیم که خدمتگزار مردم هستیم، اذعان کرد: مسئولان که خود نیز از جنس مردم هستند باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم جلالی در جلسه شورای اداری شهرستان میامی که صبح پنج شنبه به مناسبت هفته دولت با حضور مدیران کل استان سمنان و مسئولان محلی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اذعان کرد: همه با باید افتخار کنیم که خداوند متعال این توفیق را به ما داده است تا خدمتگزار مردم باشیم.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان به خود ببالند که خدمتگزار مردم هستند تصریح کرد: باید از لحظه لحظه این مسئولیت ها استفاده کرد چرا که همانطور که عمر انسان می گذرد این فرصت ها نیز از دست می روند و مسئولان باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

استان سمنان بر روی اقیانوس گاز و شهرستان میامی در سه راهی گاز

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتفاق بزرگی که بعد از انقلاب در ایران اسلامی رخ داد این بود که مسئولان از جنس خود مردم و در بین مردم بودند و به خدمتگزاری مردم افتخار می کردند اظهار داشت: در گذشته مسئولان عشق به مردم نداشتند و در بین مردم نبودند ولی به برکت انقلاب اسلامی و به برکت امام بزرگوار که تحولی ایجاد کردند.

جلالی تصریح کرد: مسئولان ما از امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب تا مسئولان کشور در برابر مردم تواضع داشته و دارند و این رابطه نزدیک باعث رشد و شکوفایی ایران اسلامی شده است.

وی با عنوان کردن این موضوع که امروز در استان سمنان بر روی اقیانوس گاز قرار داریم و شهرستان میامی نیز در سه راهی گاز قرار دارد و این از افتخارات استان است یادآور شد: در استان و شهرستان میامی نیز زیر ساخت های خوبی فراهم شده و امروز ما از لحاظ برق به جایی رسیده ایم که استان ما به عنوان صادر کننده برق مطرح شده و در زمینه آب نیز با وجود مشکل کم آبی در کشور به نتایج خوبی دست یافته ایم.

ضرورت به سرانجام رساندن پروژه کربنات سدیم

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه راه آهن و جاده ها نیز اقداماتی انجام شده که در راستای توجه ویژه به روستاها بوده ابراز داشت: باید مسئولان منطقه به گازکشی و مشکل کم آبی روستاها توجه ویژه داشته داشته باشند.

جلالی استقرار ادارات در شهرستان میامی با نیروهای بومی را ضروری دانست و افزود: نیروهای بومی مطمئنا دلسوزتر از سایر افراد خواهند بود و این نیروها باید از تمامی سطح شهرستان از کالپوش، فرومد، روستاهای بخش مرکزی و شهر میامی باشند و این نکته باید جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر این که در زمینه صنعت انجام پروژه کربنات سدیم از ضروریات است و امیدواریم مدیر کل محترم پیگیر انجام این پروژه در شهرستان میامی باشد عنوان کرد: در تقسیمات کشوری نیز در دولت قبلی وعده هایی داده شد که انجام نشد و ما نیز گلایه کردیم اما ما با آقای رحمانی فضلی دیدارهایی داشتیم و در مورد بخش شدن نردین، کوهان و بکران برای شهر شدن و همچنین بخش شدن فرومد و ارتقاء روستاهای منطقه سرحدات بحث و تبادل نظر کرده ایم.

استقرار ادارات در میامی دغدغه اصلی مسئولان است

استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: امروز دغدغه اصلی مسئولان شهرستانی و استانی این است که تمامی ادارات هرچه سریعتر در شهرستان میامی مستقر شوند.

عباس رهی ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر دولت گفت: هفته دولت که یادواره دو شهید والامقام شهید رجایی و باهنر است که بدلیل معنویت این بزرگواران و خدمتی که آن ها در راه خدا انجام دادند ماندگار شده در حالی که دولت هایی که معنویت نداشتند از یادها رفته اند.

وی همچنین از خدمات دولت نهم و دهم قدردانی و خاطرنشان کرد: میامی در دولت دهم به شهرستان تبدیل شد و رو به توسعه قرار گرفت و امیدواریم رئیس جمهور جدید نیز که برخاسته از خاک همین استان است توجه ویژه به این منطقه داشته باشد.

پروژه هایی با 60 درصد پیشرفت باید افتتاح شوند

استاندار سمنان با اشاره به این که در سال گذشته اعتباری پنج برابر اعتبار سالهای گذشته را درخواست کردیم ولی متاسفانه این اعتبار تخصیص داده نشد ابراز داشت: امیدورایم امسال و با توجه به آغاز کار دولت جدید بتوانیم اعتبار خوبی در همین میزان برای شهرستان میامی تصویب کنیم.

رهی خطاب به مسئولان اجرایی استان و شهرستان با یادآوری این نکته که باید برای تخصیص بودجه سنگ تمام بگذارید و تمام تلاشتان را انجام دهید تا به صورت معتدل در سطح شهرستان های استان بودجه تخصیص داده شود تاکید کرد: پروژه هایی که بالغ بر 60 درصد پیشرفت داشته اند باید افتتاح شود و اولویت کار، تکمیل با پروژه های نیمه تمام است تا مردم در آسایش باشند از جمله هنرستان شبانه روزی کوثر میامی و سد کالپوش که باید به جد مورد پیگیری قرار بگیرند.

18 اداره مستقر و تعدادی نمایندگی در شهرستان میامی

فرماندار شهرستان میامی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات دولت های نهم ودهم در پایه گذاری افتتاح پروژه های شهرستان میامی تصریح کرد: ما از دولت تدبیر و امید و ریاست محترم جمهور آقای دکتر حسن روحانی و استاندار محترم تقاضا داریم که به شهرستان تازه تاسیس میامی توجه ویژه داشته باشند.

احمد قاضی در خاتمه عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان میامی 18 اداره به صورت مستقل هستند و مابقی نیز به صورت نمایندگی مشغول انجام وظایف هستند.

کد خبر 2125415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha