۵ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۴

بندرآبادی به مهر خبر داد:

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به روستای حسین آباد ساغری شاهرود

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به روستای حسین آباد ساغری شاهرود

شاهرود - خبرگزاری مهر: معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از اختصاص یک میلیارد و 500 هزار ریال اعتبار برای گاز رسانی به روستای حسین آباد ساغری این شهرستان خبر داد.

مهدی بندر آبادی در حاشیه برنامه افتتاح پروژه های بخش مرکزی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اختصاص یک میلیارد و 500 هزار ریال اعتبار برای گاز رسانی به روستای حسین آباد ساغری، گفت: شش پروژه در بخش مرکزی این شهرستان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان شاهرود اظهار داشت: امید داریم چنین ایامی سبب دقت و توجه بیش‌تر در اجرای بهتر امور شوند و سبب دوری از سستی و رخوت شده و تلاش شود تا با شادابی و پویایی بیش‌تر در راستای تحقق اهداف عالیه نظام حرکت شود.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود تصریح کرد: پیرو پاسخ به نامه‌ای که به تمام دستگاه‌های دولتی استان ابلاغ شده بود، برخی از ادارات و سازمان‌های بزرگ، بهره برداری از پروژ‌ه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را خبر دادند که البته تمام پروژه‌ها در راستای رشد و توسعه بیشتر استان بوده و در پیشرفت آن موثر هستند.

بندرآبادی ضمن اشاره به پروژه های قابل افتتاح در بخش مرکزی شاهرود افزود: آزادسازی، جدول کشی و بهسازی ورودی شهر رودیان، آزادسازی، جدول کشی و بهسازی ورودی روستای دیزج، بهسازی و آسفالت معابر روستای طرود، بهسازی و آسفالت معابر روستای بیدستان، ایجاد پارک محله روستای سر تخت، آبیاری قطره ای و بارانی و گاز رسانی به روستای حسین آباد ساغری از جمله این پروژه‌ها است.

وی در خاتمه، تأمین منابع و مدیریت بهینه آن را هنر مدیران دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و آن را لازمه پیشبرد اهداف عالیه نظام و پیشرفت کشور دانست و افزود: آزادسازی، جدول کشی و بهسازی ورودی شهر رودیان با اعتبار یک هزار میلیون ریال، آزادسازی، جدول کشی و بهسازی ورودی روستای دیزج با اعتبار 600 میلیون ریال، بهسازی و آسفالت معابر روستای طرود با اعتبار 700 میلیون ریال، پارک محله روستای سر تخت با اعتبار 35 میلیون اعتبار و گاز رسانی به روستای حسین آباد ساغری با اعتبار یک میلیارد و 500 هزار ریال انجام شده است.

کد خبر 2123896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha