۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

رهی به مهرخبر داد:

بهره برداری از 32 طرح در شهرستان سرخه/استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و احداث کارخانه لبنیات

بهره برداری از 32 طرح در شهرستان سرخه/استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و احداث کارخانه لبنیات

سرخه - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان ضمن اشاره به اینکه طی هفته دولت 32 پروژه در شهرستان سرخه به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: این پروژه ها با اعتباري بالغ بر40 ميليارد و 500 ميليون ریال انجام شده است.

عباس رهی در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و ... شهرستان سرخه بمناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد 10پروژه شهری با اعتباري بالغ بر 19 ميليارد ریال و 20 پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و همچنین دو تسهیلات بخش کشاورزی در خصوص توسعه این بخش و امور دامی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در این هفته به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: اداره مسکن و شهرسازی و همچنین بهره برداری از چهار دهیاری شهرستان سرخه نيز در اين ايام افتتاح شد.

نماينده عالي دولت در استان سمنان همچنین با اشاره به بازدید و افتتاح پروژه دامداری 300 راسی دام دوش سرخه، گفت: در این بازدید به مدیر مسئول این دامداری در مورد ساخت کارخانه لبنیاتی قول مساعدت داده شد و فرمانداری شهرستان نیز برای ساخت این کارخانه قول زمین را داده تا تولیدات شیر سرخه به کارخانجات گرمسار منتقل نشود.

رهی همچنین ضمن تاکید بر اینکه اثر بیان، عزم و اراده انسان از هر بمبی بیشتر است گفت: امروز در شرایط حساسی حضور داریم و ما تنها کشوری هستیم که دارای دوام و قوام بوده ایم.

وی مردم سرخه را بهترین مردمان خطاب کرد و بيان داشت: شما مردمانی هستید که با همرای و تبعیت از ولایت تلاش کردید و هم پای امام بودید و تاریخ انقلاب ما این را نشان می دهد.

استاندار سمنان همچنین در خاتمه به تقاضاهای مردم سرخه مبنی بر استقرار اداره ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و گفت: به سیروس سلامتی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان ابلاغ شد که حداکثر تا هفته آینده اداره ثبت اسناد سرخه افتتاح شود.

کد خبر 2124726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha