۵ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۵

در چهارمین روز از هفته دولت/

45 مدیر و کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان تجلیل شدند

45 مدیر و کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان تجلیل شدند

دامغان - خبرگزاری مهر: 45 مدیر و کارمند نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان طی آیینی در چهارمین روز از هفته دولت تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دامغان ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل تالار اجتماعات حکیم منوچهری دامغانی برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: عملکرد مسئولان و کارمندان خود معرف آنان است که باید بکوشند در خدمتگزاری و ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه عملکردی مثبت به یادگار بگذارند.

حجت الاسلام سید محمود ترابی با اشاره به اینکه اخلاص، پاکی و مردم داری سه ویژگی ممتاز شهیدان رجایی و باهنر بود افزود: مدیران و کارمندان امروز دستگاه های اجرایی باید این سه ویژگی و خصایص ممتاز را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم را مسئولان قدر بدانند و در جهت حل مشکلات گام بردارند که انجام این کار از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید عملکرد و فعالیت های خود را به مردم گزارش کنند تا مردم در اطلاع خدمات ارائه شده قرار گیرند و به قضاوت بپردازند.

بهره برداری از 50 پروژه با اعتبار بیش 130 میلیارد ریال در دامغان

فرماندار شهرستان دامغان نیز در این آیین از افتتاح 50 پروژه صنعتی، اقتصادی، خدماتی و عمرانی طی هفته دولت با اعتبار بیش از 130 میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 172 نفر شغل ایجاد شد.

مرتضی علی آبادی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه های امروز دولتمردان یاد کرد و افزود: همکاری دولت و ملت می تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند و ما مدیران نیز باید با تاسی از سیره و روش شهیدان انقلاب بتوانیم این همکاری را تقویت کنیم.

وی گفت: تمام تلاش ها بر این است تا بتوانیم خدمات شایسته و در خورشان مردم شهرستان دامغان با بهره گیری از تمام توان و امکانات ارائه کنیم.

در این آیین جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان به بیان گزارش و فعالیت های انجام شده پرداختند.

پخش کلیپ از فعالیت های تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان از دیگر برنامه های این آیین بود.

کد خبر 2124413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha