اصفهان – خبرگزاری مهر: محسن بیاتی‌نیا، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دیدار این تیم مقابل استقلال تهران به میدان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیاتی‌نیا که به دلیل برخورد با محمدباقر صادقی، دروازه‌بان تیم سایپا در لیگ برتر با مصدومیت مواجه شد، در بازی این هفته ذوب‌آهن مقابل استقلال تهران به میدان نمی‌رود.

همچنین وحید علی‌آبادی، هافبک تیم ذوب‌آهن به دلیل پارگی رباط صلیبی از لیست ذوب‌آهن خارج شده و دیگر برای ذوب‌آهن به میدان نمی‌رود.

وضعیت علیرضا محمد و سعید عبدالله‌پور، دو مدافع راست ذوب‌آهن همچنان نامشخص است و این دو بازیکن هنوز نمی‌توانند برای ذوب‌آهن بازی کنند.

همچنین محسن مسلمان، مهاجم ذوب‌آهن نیز با مصدومیت مواجه شده و به همین دلیل در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل فولاد خوزستان به میدان نرفت.

پزشکان ذوب‌آهن هم‌اکنون مشغول کار روی این بازیکن هستند و در تلاشند که در صورت امکان مسلمان را به بازی روز پنجشنبه ذوب‌آهن مقابل استقلال برسانند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.