۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

برهانی در گفتگو با مهر:

سه امتیاز ذوب‌آهن را فدای بوریرام نمی‌کنیم/ برای پیروزی هم قسم شده‌ایم

سه امتیاز ذوب‌آهن را فدای بوریرام نمی‌کنیم/ برای پیروزی هم قسم شده‌ایم

مهاجم باتجربه تیم فوتبال استقلال با اشاره به انگیزه‌ بالای بازیکنان ذوب‌آهن، گفت: هر چند بازی با بوریرام در پیش است اما مطمئن باشید سه امتیاز دیدار با ذوب‌آهن را فدای بازی با بوریرام نمی‌کنیم.

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بدون شک بازی بسیار سختی با ذوب‌آهن خواهیم داشت، دیدار ما مقابل این تیم همیشه حساس و پرتماشاگر بوده است. آنها تلفیقی از یاران جوان و باتجربه بوده و بسیار جنگنده بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن میزبان است و قطعا به دنبال سه امتیاز و پیروزی خواهد بود، افزود: آنها برای بازی با ما کاملا با انگیزه هستند و از طرفی بازی در اصفهان هیچ وقت آسان نیست. درست است چند یار مصدوم و غایب داریم ولی بازیکنان تیم هم قسم شده‌اند تا این سه امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم تیم استقلال خاطرنشان کرد: هرچند ما دیدار حساس مقابل تیم بوریرام تایلند را در پیش داریم و هفته آینده باید در زمین این تیم بازی کنیم اما مطمئن باشید سه امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن را فدای بوریرام نمی‌کنیم. به همین دلیل تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا با برتری در زمین ذوب‌آهن با روحیه‌ای خوب آماده بازی با بوریرام شویم.

برهانی درباره دیدار برگشت استقلال مقابل بوریرام در خاک تایلند هم گفت: برتری یک بر صفر ما در تهران حاشیه امنیت صددرصدی نیست ولی این یک امتیاز است. مشکل ما برای بازی برگشت، شرایط آب و هوایی تایلند است که البته زودتر به این کشور می‌رویم تا با شرایط آن منطقه آشنایی پیدا کنیم.

کد خبر 2133483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha