۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

بوناچیچ در نشست خبری:

روزنامه‌ها بحث انتقالم به مس را مطرح می‌کنند/ نام استقلال باعث انگیزه می‌شود

روزنامه‌ها بحث انتقالم به مس را مطرح می‌کنند/ نام استقلال باعث انگیزه می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برخی روزنامه‌ها شایعه انتقال من به مس کرمان را مطرح می‌کنند و من حتی اگر از ذوب‌آهن اخراج شوم، باید به خانه‌ام بروم.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: استقلال روی کاغذ از ما پرمهره‌تر و برنده این بازی است اما باید بگویم که اگرچه استقلال در این بازی روی کاغذ برنده است اما همیشه بازی‌ها روی کاغذ نیست و در زمین مشخص می‌شود که چه تیمی برنده مسابقه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما فردا برنامه خاصی داریم و در حال حاضر تلاش می‌کنیم هر حریفی را ببریم و مقابل استقلال به پیروزی برسیم چون بازی فردا هم مثل بازی‌های دیگر سخت است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به غیبت بیاتی‌نیا و محسن مسلمان در بازی با استقلال تصریح کرد: مشکل ما این است که این دو بازیکن را به دلیل مصدومیت نداریم و ای کاش که این دو بازیکن برای ما به میدان می‌رفتند اما با این حال تلاش می‌کنیم که از آنها استفاده کرده و بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. مهم این است که بازیکنان ما بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته، تاکید کرد: ما در ابتدای لیگ شروع بسیار بدی داشتیم اما رفته رفته شرایط تیم ما بهتر شد. این روزها بازی‌های بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و با این حال من انتظار دارم که ذوب‌آهن همیشه خوب بازی کند.

بوناچیچ با بیان اینکه ذوب‌آهن باید امتیازات بازی‌های آینده را ازآن خود کند، خاطرنشان کرد: تیم ما باید علاوه بر اینکه خوب بازی می‌کند، امتیازات لازم را نیز کسب کند تا شرایط امتیازی آن در جدول رده‌بندی بهتر شود.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم روی مسلمان برای بازی با استقلال حساب باز کنیم، افزود: مسلمان یک بازیکن کلیدی برای ما به حساب می‌آید اما به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و حتی در بازی هفته گذشته مقابل فولاد اهواز نیز جای او در تیم ما خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین یادآور شد: فردا برای ما یک بازی جدید است و ما باید با داشته‌های خود به مصاف استقلال برویم و تلاش می‌کنیم از داشته‌هایمان بهترین بهره را ببریم، هرچند که اسم استقلال باعث می‌شود که بین بازیکنان تیم انگیزه ایجاد شود.

وی در خصوص شایعه انتقالش به مس کرمان خاطرنشان کرد: روزنامه‌ها آزاد هستند در هر زمینه‌ای اظهار نظر کنند اما باید بگویم حضور من در مس کرمان تنها شایعه است. من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و در این تیم هستم. ضمن اینکه قرارداد را نمی‌شود به همین راحتی‌ها فسخ کرد و تنها در شرایطی می‌توانم از ذوب‌آهن جدا شوم که مسئولان باشگاه مرا اخراج کنند و بعد از آن نیز به مس نمی‌روم بلکه باید به خانه‌ام بروم و در آنجا بنشینم.

بوناچیچ در مورد مربی بدنساز تیم ذوب‌آهن هم گفت: هنوز نتوانسته‌ایم مربی بدنساز را به تیم اضافه کنیم و تلاش می‌کنیم که این اتفاق صورت بگیرد زیرا با توجه به فشار کاری من، باید یک مربی به جمع ما اضافه شود. ما با چند گزینه نیز صحبت کرده‌ایم اما به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌ایم از آن استفاده کنیم.

کد خبر 2133655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha