سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر گسترش فولاد و اینکه بازیکنانش برای کسب امتیاز کامل این بازی تمرین کرده اند به انتقادهای صورت گرفته پس از دیدار دربی اشاره کرد و در عین حال انتقاداتی را از گزارشگر این بازی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد که امروز پنجشنبه برگزار شد، اظهارداشت: فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. فولاد گسترش یک تیم بسیار آماده است و به طور حتم تمام تلاش خود را در زمین انجام خواهد داد تا بتواند با کسب امتیاز تهران را ترک کند.

وی تصریح کرد: البته ما هم در طول هفته تمرینات بسیار منظمی را انجام داده‌ایم تا با کسب سه امتیاز  کامل این دیدار را تمام کنیم. این هدف ماست. 

دایی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم پرسپولیس و خط حمله گسترش فولاد گسترش گفت: هر تیمی برای خود برنامه دارد و مطمئنا سرمربی تیم فولاد نیز به دنبال موفقیت در این دیدار است اما به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم. با حمایت هواداران‌مان فردا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص انتقادهای صورت گرفته از شهرآورد 77 که هفته گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم اما از انتقادات درست هم به نحو  درست استفاده می کنیم.در واقع انتقادات سالم را با جان و دل می‌پذیریم اما اینکه عده‌ای بخواهند از این انتقادات سوءاستفاده کنند، برای من قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه از دو هفته قبل از شروع بازی، بازیکنان، مربیان و مدیرانی تحت فشار بودند و این فشار تا پایان بازی بر روی همه ادامه داشت.

دایی تاکید کرد: در برنامه دو هفته پیش 90 مجری این برنامه عکس‌هایی از دربی‌های مختلف را نشان داد اما این را عنوان نمی‌کند که نباید دو هفته قبل از شروع دربی بر روی این بازی تمرکز کرد. گزارشگر دربی با گزارشی که در این دیدار انجام می‌دهد جو بدی را علیه دو تیم بوجود می‌آورد. او 90 دقیقه انتقاد کرد و با این کار دید مردم را نسبت به این بازی منفی کرده است.

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: من به پرسپولیس آمدم تا به این تیم خدمت کنم. در تیم قبلی خود بسیار راحت بودم اما با علاقه‌ای که به پرسپولیس داشتم پای به این میدان گذاشتم در حالیکه درر پرسپولیس شرایط بسیار سخت است و عده‌ای هم دوست ندارند که ما موفق شویم. با این حال  تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا یک پرسپولیس خوب را درست کنیم ولی از دوستان انتظار داریم که انتقادهای غیرواقعی نکنند.

علی دایی تصریح کرد: در دیدار با نفت ما بازی را واگذار کردیم و بعد از آن شما دیدید که روزنامه‌ها چه بلایی بر سر ما آوردند در حالیکه رقیب ما به استقلال صنعتی خوزستان باخت اما این مسائل وجود نداشت. بعد از باخت مقابل نفت عالم و آدم ما را آنالیز کردند و از ما انتقاد کردند.

وی تاکید کرد: من به همه این مسائل واقف بودم اما با عشق و علاقه کارم را انجام می‌دهم تا بتوانم پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانم.

سرمربی تیم پرسپویس در پایان در مورد بازیکنان محروم یا مصدوم این تیم برای دیدار برابر گسترش فولاد گفت: خوشبختانه محروم نداریم و تنها مصدوم ما حمید علی عسگر است.