۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۳۵

میثم نقی‌زاده:

مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌هایم را ارائه می‌کنم

مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌هایم را ارائه می‌کنم

هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش تبریز که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد در مورد دیدار با این تیم در هفته نهم لیگ برتر گفت: مطمئن باشید فردا شاهد یکی از بهترین بازی‌هایم خواهید بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم نقی‌زاده، هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اصلا تصور نمی‌کردم پرسپولیسی‌ها من را نخواهند، اما برای تصمیم‌شان احترام قائلم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم شهرم هستم. گسترش فولاد تبریز علی رغم جوان بودن تا این هفته لیگ برتر کار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و به این روند در بازی فردا ادامه خواهیم داد. مطمئن باشید جوانان تیم‌مان برای اثبات توانایی‌های خود به میدان می‌آیند و امیدوارم با دست پر خارج شویم.

نقی زاده که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، در مورد تقابل با این تیم تصریح کرد: در مدت کوتاهی که در پرسپولیس بودم هواداران تیم به من لطف داشتند اما اینکه علی دایی و مسئولان پرسپولیس من را نخواستند، یک نظر شخصی بود. من به هیچ وجه از آنها ناراحت نیستم و حق را به آنها می‌دهم. الان عضوی از گسترش فولاد تبریز هستم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم می‌گذارم و مطمئن باشید فردا شاهد یکی از بهترین بازی‌هایم خواهید بود.

کد خبر 2134332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha