۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

حسین خطیبی:

پرسپولیس روز سختی مقابل ما خواهد داشت/ برای گلزنی به این تیم تمرین کردیم

پرسپولیس روز سختی مقابل ما خواهد داشت/ برای گلزنی به این تیم تمرین کردیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به دیدار برابر پرسپولیس و تاکید بر اینکه این تیم از مدعیان قهرمانی است، گفت: با همه اینها پرسپولیس روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس اظهارداشت: فردا میهمان تیمی هستیم که مدعی قهرمانی است و تلاش دارد بتواند در خانه به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

 وی خاطر نشان کرد: با تمام احترامی که برای پرسپولیس و سرمربی این تیم قائل هستم باید بگویم با بازیکنان جوان و جویای نام به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستیم تا بتوانیم در حین ارائه یک بازی زیبا، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

مربی گسترش فولاد تاکید کرد: پرسپولیس فردا روز سختی را مقابل ما خواهد داشت. به طور حتم این بازی برای پرسپولیس راحت نخواهد بود.  .

خطیبی با بیان اینکه برای دیدار با پرسپولیس بازیکن محروم نداریم و تنها مهدی قریشی  به دلیل مصدومیت در اختیار ما نیست.  ادامه داد: بازیکنان گسترش فولاد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند. در کل آنها بسیار آماده هستند تا با دست پر به تبریز باز گردند.

وی در پاسخ به این سئوال که "فردا مقابل تیمی قرار خواهید گرفت که کمترین گل خورده را در لیگ داشته است، چه برنامه ای برای این بازی دارید"؟، گفت: ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی برای گلزنی به پرسپولیس انجام داده‌ایم و تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم از موقعیت‌های‌مان به بهترین نحو استفاده کرده و دروازه تیم پرسپولیس را باز کنیم.

مربی گسترش فولاد تبریز از آذری‌های مقیم تهران نیز خواست تا با حضور در ورزشگاه آزادی همان طور که همیشه تراکتورسازی را تشویق می‌کنند، مشوق گسترش فولاد هم باشند.

حسین خطیبی در پایان در خصوص وضعیت داداشوند و پیرزاده گفت: در حال حاضر داداشوند در وضعیت خوبی به سر می‌برد و از هر لحاظ آماده است اما پیرزاده با توجه به اینکه در تمرینات به طور مرتب حضور نداشته جزو 18 نفر ما نیست.

کد خبر 2134236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha