۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

حسینی در گفتگو با مهر:

باید سه امتیاز از فولاد بگیریم تا در بالای جدول بمانیم

باید سه امتیاز از فولاد بگیریم تا در بالای جدول بمانیم

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بعد از دربی کسب سه امتیاز مقابل گسترش فولاد برای سرخپوشان پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: برد در این بازی می‌تواند ما را در بالای جدول رده‌بندی نگه دارد.

میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار روز جمعه تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: بعد از تساوی مقابل استقلال در دربی باید برابر گسترش فولاد برنده شویم چرا که سه امتیاز این دیدار می‌تواند ما را در بالای جدول نگه دارد.

وی افزود: مطمئن هستم حریف‌مان در تهران با تمام وجود بازی می‌کند چرا که بازیکنان این تیم جوان هستند و از انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برخوردار هستند.

این بازیکن در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار دو تیم عنوان کرد: در لیگ امسال هیچ تیمی خود را نمی‌تواند از قبل برنده بداند و باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا بتوانیم گسترش فولاد را شکست دهیم. ما بعد از دربی تمرینات خوبی را انجام دادیم و آن بازی را نیز فراموش کردیم. باید به فکر دیدارهای بعدی باشیم و امیداورم با حمایت هواداران‌مان سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

حسینی همچنین گفت: تیم‌هایی مثل استقلال و حتی نفت تهران رقبای جدی ما هستند و باید تلاش کنیم با کسب این سه امتیاز موقعیت خود را در بالای جدول تثبیت کنیم. امیدوارم این بازی گل داشته باشد و آن گلی باشد که پرسپولیس به ثمر می‌رساند.

کد خبر 2133501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha