۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۹

منصور ابراهیم‌زاده:

تغییر سرمربی فجر بازی را سخت کرده/اخراجی نداشتیم، خبرچین اشتباه کرد!

تغییر سرمربی فجر بازی را سخت کرده/اخراجی نداشتیم، خبرچین اشتباه کرد!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به تغییر در راس تیم فجر سپاسی گفت: با خاطر این تغییر دیدار ما برابر این فجرسپاسی خیلی سخت خواهد بود چون در چنین شرایطی بازیکنان با تمام توان‌شان در میدان ظاهر می‌شوند تا بتوانند پیروز میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در آغاز نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی که امروز پنجشنبه برگزار شد، ضمن ابراز تاسف و تسلیت باید درگذشت مربی تیم مس کرمان، حفظ کشتی در بازی های المپیک را تبریک گفت.

وی در ادامه از دیدار برابر فجرسپاسی صحبت کرد و گفت: بازی بسیار سختی خواهیم داشت، با توجه به اینکه در این تیم تغییر سرمربی انجام شده مطمئنا بازی برای ما بسیار مشکل خواهد بود چون همیشه در این حالت بازیکنان با تمام توان‌شان در میدان ظاهر می‌شوند تا بتوانند پیروز میدان شوند.

سرمربی تیم راه آهن تاکید کرد: البته ما هم در طول هفته و پس از دیدار نفس گیری که با سپاهان اصفهان داشتیم، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. از هر حیث آماده دیدار با فجر سپاسی هستیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در مورد اخراج سامان آقازمانی مطرح شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه نمی‌دانم این خبر را چه کسی به مطبوعات داده است اما اصلا اخراجی در کار نبوده است. سامان آقازمانی به تمرینات بازگشته و در حال تمرین است.

سرمربی راه آهن سورینت تاکید کرد: ما در آن زمان صلاح را در این دیدیم که سامان تمرین نکند اما متاسفانه کسی که من نام او را خبرچین می‌گذارم، خبر اخراج وی را به یکی از خبرگزاری‌ها داده بود. من برای آن خبرچین که چنین خبری را داده است، بسیار متاسفم.

ابراهیم زاده در پایان و در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم راه آهن برای دیدار با فجرسپاسی گفت: محروم نداریم اما همچنان والری و میلاد نوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

کد خبر 2134295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha