بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد برابر صنعتی خوزستان قسمت نبود پیروز شویم. وی افزود: امروز تنها شرمنده دایی و هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حقیقی پس از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر صنعتی خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی چندین موقعیت صددرصد داشتیم که از دست رفت و در نهایت 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: همیشه گفته‌ام همه چیز دست آن بالاسری است. من همیشه خوب تمرین می‌کنم و بازی کردنم به نظر علی دایی بستگی دارد. در سلامت کامل تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم و الان در خدمت تیم و هواداران هستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: امسال سال مهمی است زیرا سال جام جهانی است. همه چیز دست بالاتری است و بدون نظر او یک برگ از درخت نمی‌افتد.

در ادامه سیدمهدی سیدصالحی در خصوص این بازی تاکید کرد: وضعیت پرسپولیس به نحوی است که اگر کمترین اشتباه را داشته باشیم، باعث می‌شود جایگاهی که بدست آوردیم، به خطر بی‌افتد.

وی ادامه داد: مسابقه خوبی بود و ما واقعا در هر دو نیمه بازی را به خوبی شروع کردیم اما بعضی روزها هست که هر چه حمله می‌کنیم، توپ گل نمی‌شود. امروز قسمت نبود پیروز شویم و تنها شرمنده دایی و هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه شدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این بازی را باید فراموش و در نیم فصل دوم این نتیجه را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: باید در این مسابقه حداقل 3 یا 4 گل می‌زدیم. واقعا تمام تلاش‌مان را به کار بستیم اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

سیدمهدی سیدصالحی همچنین گفت: دایی تیم خوبی درست کرده است و بازیکنان جوان و باتجربه با هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. البته در برخی دیدارها اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما هم راضی به رضای خدا هستیم. ان شاء الله در آینده طوری بازی می‌کنیم که مردم راضی باشند.