۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۵۹

آذری تاکید کرد:

جریان خاصی می‌خواست لوکا را برکنار کند/ حدادی‌فر به پرسپولیس نمی‌رود

جریان خاصی می‌خواست لوکا را برکنار کند/ حدادی‌فر به پرسپولیس نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: جریان خاصی قصد داشت لوکا بوناچیچ را از سرمربی گری تیم ما حذف و برکنار کند که ما مانع این جریان شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در حاشیه همایش علم و فوتبال در جمع خبرنگاران درباره تغییر موضع باشگاه ذوب آهن در حفظ لوکابوناچیچ سرمربی این تیم اظهار داشت: لوکا از نظر روحی تحت فشار زیادی قرار داشت. ما با این مربی اصلا بحث فنی نداشتیم چون او کارش را خوب انجام داده بود.

وی افزود: جریان خاصی قصد داشت روی جدایی لوکا بوناچیچ از ذوب آهن تاثیر بگذارد و ما هم برای حفظ قداست مربیمان مانع جدایی لوکا شدیم. هر کس دیگری هم جای لوکا بود ما از او حمایت می کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: وقتی به این نتیجه رسیدیم جریان خاصی می خواهد تیم ما را خراب کند و باعث جدایی لوکا شود به این مربی گفتیم حتی اگر به لیگ دست دوم هم سقوط کند او را حفظ می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه جریانی قصد داشت لوکا را از سرمربی گری ذوب آهن برکنار کند گفت: این جریان در کل کشور وجود دارد. در تیم های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و سایر تیم ها هم این جریانات هست. این مسائل فقط بخش کوچکی از مسائلی است که در هفته های گذشته شاهد آن بوده ایم و شما روی آن اشراف کامل دارید. جریان تاثیرگذاری که توسط طیف خاصی اداره می شود که دنبال منافع خود هستند و در صورتی که منافعشان به خطر بیفتد از طریق کانال های مختلف دست به هر کاری می زنند.

آذری در پاسخ به این سوال که این کانال در باشگاه ذوب آهن چگونه و از طریق چه افرادی ایجاد شده بود گفت: من در این باره صحبت نمی کنم و روی جای خاصی انگشت نمی گذارم. به رغم این که ما این جریان را حذف کردیم ولی اعتقاد دارم نباید مردم را به فوتبال بدبین کرد. اگر چهار باشگاه هنگام بروز این گونه مسائل این گونه پشت مربی خود بایستند و اجازه ندهند جریان سازی ها مدیران و مربیان را حذف کنند کم کم شکل واقعی فوتبال ما بر می گردد.

وی در پایان درباره این که آیا معاوضه بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن قطعی شده است یا خیر گفت: من به محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفتم اگر بازیکنی از ما می خواهد باید درخواست کتبی بزند. در تمام درخواست های پرسپولیس فقط نام محسن مسلمان وجود داشت نه قاسم حدادی فر. خود حدادی فر به من گفت که تحت هیچ شرایطی از ذوب آهن جدا نمی شوم. تکلیف مسلمان هم تا فردا پنج شنبه نهایی خواهد شد.

کد خبر 2170918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha