۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۱۱

پس از دیدار با صنعتی خوزستان؛

حسینی: مشکلات پرسپولیس باید حل شود/ بنگر: با قرعه جایزه می‌دهند!

حسینی: مشکلات پرسپولیس باید حل شود/ بنگر: با قرعه جایزه می‌دهند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که این تیم یک‌سری مشکلات دارد که بعدا در مورد آنها صحبت می‌کند. وی همچنین گفت: این مشکلات اگر برطرف شود، در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال صنعتی خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی نه خوب بود نه بد. بازیکنان صنعتی بسیار فیزیکی بازی کرده و 10 نفره دفاع می‌کردند که امیدوارم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه کرد: پرسپولیس تیم یک‌سری مشکلات دارد که بعدا در مورد آنها صحبت می‌کنم. این مشکلات اگر برطرف شود، در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.

محسن بنگر دیگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هم در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی کاملا یک طرفه بود و تین استقلال صنعتی آنقدر دفاع کرد که دیگر نمی‌توانستیم کار کنیم. از عبدالله ویسی بعید بود که چنین تاکتیکی را انجام دهد. من در این چند سال واقعا این نوع بازی را از تیم ویسی ندیده بودم.

وی با بیان اینکه در کل بازی استقلال صنعتی خوزستان 90 دقیقه دفاع کرد، افزود: میلاد میداوودی در این بازی تنها بازیکن حریف بود که در زمین ما حضور داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخابش به عنوان بازیکن اخلاق میدان تاکید کرد: در این انتخاب‌ها همه چیز را تقسیم و قرعه می‌اندازند. در یک بازی من دروازه خالی را به بیرون زدم و یکی از بازیکنان حریف به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد و این بار چون بازی مساوی شد، من را به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب کردند.

کد خبر 2170943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha