اراک-خبرگزاری مهر: فرماندار اراک گفت: مردم ایران اسلامی با حماسه سازی خود در نهم دی ماه سال 88 به دنیا ثابت کردند که تا پای جان و تا آخرین قطره خون خود از اسلام، مذهب مقدس تشیع، نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب پشتیبانی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم پورقاسمیان ظهر دوشنبه در ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور اعضای شورای هماهنگی استان افزود: همچنین به دلیل مقارن شدن نهم دی با 28 صفر و سالروز وفات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی (ع) روحانیونی که برای تبلیغ به روستاها و مساجد شهرستان ها اعزام می شوند نیز به تبیین و بازنمایی روز نهم دی ماه بپردازند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری مراسم نهم دی ماه تخریب یک شخص یا گروه خاصی نباشد بلکه تنها حضور و حماسه سازی مردم ایران اسلامی در این روز را باید گرامی بداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز افزود: مقام معظم رهبری با آشکار سازی ماهیت فتنه بهره گیری از راهبرد مقابله نرم و قدرت مردم ، نظام ، انرژی و ظرفیت جامعه را به جریان انداختند و با مدیریت مردمی و انقلابی بساط فتنه را جمع کردند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در 9 دی قدرت و ظرفیت عظیم اجتماعی یک بار دیگر به نمایش گذاشته شده بود گفت: مدیریت رهبری مهم ترین عامل آفرینش حماسه 9 دی و مهار فتنه بود.

دراین مراسم تشکیل کمیته های تبلیغات، دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و هنری برای اطلاع رسانی به مردم استان، هماهنگی وسیله نقلیه، فضاسازی شهر و برنامه سازی صدا و سیما در راستای بصیرت افزایی از برنامه هایی بود که در این مراسم مقرر شد. هر یک از اعضای این شورا پیشنهادات و برنامه های خود را جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم ارائه دادند.