۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

در آستانه بازگشایی مدارس:

ادارات و نهادهای حمایتی به دانش آموزان کم بضاعت توجه کنند

ادارات و نهادهای حمایتی به دانش آموزان کم بضاعت توجه کنند

اراک-خبرگزاری مهر: فرماندار اراك گفت: ادارات و نهادهای حمایتی توجه به دانش آموزان کم بضاعت را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر،مسلم پورقاسمیان ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اراک با اشاره به ماه مهر و بازگشایی مدارس، بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی به منظور تأمین امکانات مورد نیاز تاکید کرد و اظهارداشت: نظام تعليم و تربيت كشور با تغييرات گسترده پس از انقلاب اسلامي ، تحولي شگرف يافت و  تدوين نظام آموزشي مبتني بر آموزه هاي ديني و اسلامي در دوران پس از انقلاب سبب شد تا فرآيند تعليم و تربيت كشور در مسير اصلي خود قرار گيرد.

وی  اضافه كرد: قرن بيست و يكم دوران طلايي استفاده از خلاقيتها و توانايي هاست و آموزش و پرورش به عنوان متولي اين امر مي تواند در كشور منشاء خدمات ارزنده اي باشد. وي گفت : تدابير لازم براي بازگشايي مدارس انديشيده شده و دستگاههاي ذيربط مانند شهرداري و راهنمايي و رانندگي وظايف محوله را به خوبي اجرا خواهند كرد.

فرماندار اراك در خصوص وضعيت ترافيك در ايام بازگشايي مدارس در اراك اظهار كرد: شوراي ترافيك با همكاري شهرداري و راهنمايي و رانندگي طرح نظارت بر ترافيك را در روزهاي آغازين سال تحصيلي بر عهده خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تامین بخشی از اعتبارات امسال، بر لزوم برنامه ریزی برای استفاده صحیح از اعتبارات ابلاغی در فرصت باقیمانده تاکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز در این جلسه گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 95 هزار دانش آموز این شهرستان فعالیت آموزشی خود را در سه هزار و 617 کلاس درس آغاز می کنند.

ابوالفضل هاشمی ادامه داد: از این تعداد 9 هزار نفر آنان کلاس اولی هستند.

 

کد خبر 2137535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha