۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۳۲

تجلیل از 130 خادم افتخاری امامزاده محمد عابد (ع) استان مرکزی

تجلیل از 130 خادم افتخاری امامزاده محمد عابد (ع) استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور مسلم پورقاسمیان فرماندار اراک، عبدالله حسینخانی تولیت امامزاده و جمعی از خادمین و مسئولین آستان از 130 خادم افتخاری آستان امامزاده تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان اراک ظهر روز پنج شنبه در این مراسم گفت: این افتخار استان مرکزی می باشد که آستان امامزاده محمد عابد (ع) در این شهر واقع شده است.

مسلم پورقاسمیان اظهار داشت: فرزندان ائمه اطهار (ع) در هر کجا که هستند مایه ی افتخار و برکت ملت اسلامی ایران می باشند.

تولیت آستان امامزاده محمد عابد (ع) نیز گفت: در حال حاضر سازمان اوقاف در بخض آستان امامزاده محمد عابد (ع) در دو بخش فرهنگی و عمرانی فعالیت دارد.

عبدالله حسینخانی در ادامه افزود: طرح آرامش بهاری، طرح نشاط، سوگواری یاس نبوی، برگزاری نمایشگاه، پخش بسته های فرهنگی در مورد زندگینامه شاهزاده محمد عابد(ع)، ایجاد غرفه های معرفت شامل تلاوت قرآن، نقاشی در بخش کودکان و پاسخ به سوالات شرعی توسط روحانیون مجرب در طول سال از دیگر فعالیت های این سازمان به شمار می آید.

وی همچنین تصریح کرد: این آستان مقدس هم اکنون با حدود 130 خادم افتخاری خواهر و برادر و تجهیزات کامل آماده خدمت گذاری به زائران و مهمانان نوروزی می باشد.

گفتنی است به دست اعضای هیئت امنای امامزاده از 10 نفر از خادمین پیشکسوت خواهر و برادر با اهدای هدایا و شاخه گل تقدیر و همچنین به فرماندار اراک حکم خادم افتخاری ارائه داده شد.

در پایان این مرسم ضریح مطهر امامزاده توسط خادمین غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.

کد خبر 2013784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha