۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

پورقاسمیان:

دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های رحلت بنیانگذار انقلاب همکاری کنند

دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های رحلت بنیانگذار انقلاب همکاری کنند

اراک – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان اراک بر برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری این برنامه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم پورقاسمیان ظهر روز یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری ارتحال امام (ره) ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه های رحلت امام گفت: همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری این برنامه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 8 هزار نفر زائر از شهرستان اراک برای در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مرقد ایشان اعزام می شوند٬ خاطر نشان کرد: همه امکانات و وسایل مورد نیاز این عزیزان و همچنین ایمنی آنان باید تهیه شود.

پورقاسمیان ادامه داد: ما هر چه داریم از امام و شهدا داریم و گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگمرد تاریخ بر همگان واجب است.

وی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام باقر(ع) گفت: الگو گیری از ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی سبب سعادت انسان می شود.

فرماندار شهرستان اراک همچنین به برگزاری انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی پس از تجدید پیمان با بنیانگذار انقلاب خود در سالگرد رحلت ایشان در 24 خرداد پای صندوق های رای حاضر شده و برگ زرین دیگری بر تاریخ می نگارند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز دراین مراسم گفت: استان مرکزی جزء استان های برتر در اعزام زائر به مرقد امام است و امسال نیز هشت هزار و 750 نفر اعزام می کند.

عطا الله میر کمالی فراهم کردن امکانات و زمینه برای حضور این عزیزان در مرقد امام را نیازمند یاری و مساعدت دستگاه های اجرایی و واحدهای صنعتی دانست و گفت: این عزیزان همچون سال های گذشته مسوولان برگزاری اردوی را یاری خواهند کرد.

گفتنی است در این مراسم تهیه آب معدنی٬ تهیه بسته فرهنگی و نوشیدنی٬ سوخت وسایل نقلیه٬ تهیه آمبولانس٬ماشین یخچال دارد و خودرو سبک٬ بیمه بی نام برای چهار دستگاه وسیله نقلیه از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 2053177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha