۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۷

پورقاسمیان:

مردم در9 دی ثابت کردند تا پای جان از منویات رهبر انقلاب پشتیبانی می کنند

مردم در9 دی ثابت کردند تا پای جان از منویات رهبر انقلاب پشتیبانی می کنند

اراک-خبرگزاری مهر: فرماندار اراک گفت: مردم ایران اسلامی با حماسه سازی خود در نهم دی ماه سال 88 به دنیا ثابت کردند که تا پای جان و تا آخرین قطره خون خود از اسلام، مذهب مقدس تشیع، نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب پشتیبانی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم پورقاسمیان ظهر دوشنبه در ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور اعضای شورای هماهنگی استان افزود: همچنین به دلیل مقارن شدن نهم دی با 28 صفر و سالروز وفات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی (ع) روحانیونی که برای تبلیغ به روستاها و مساجد شهرستان ها اعزام می شوند نیز به تبیین و بازنمایی روز نهم دی ماه بپردازند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری مراسم نهم دی ماه تخریب یک شخص یا گروه خاصی نباشد بلکه تنها حضور و حماسه سازی مردم ایران اسلامی در این روز را باید گرامی بداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز افزود: مقام معظم رهبری با آشکار سازی ماهیت فتنه بهره گیری از راهبرد مقابله نرم و قدرت مردم ، نظام ، انرژی و ظرفیت جامعه را به جریان انداختند و با مدیریت مردمی و انقلابی بساط فتنه را جمع کردند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در 9 دی قدرت و ظرفیت عظیم اجتماعی یک بار دیگر به نمایش گذاشته شده بود گفت: مدیریت رهبری مهم ترین عامل آفرینش حماسه 9 دی و مهار فتنه بود.

دراین مراسم تشکیل کمیته های تبلیغات، دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و هنری برای اطلاع رسانی به مردم استان، هماهنگی وسیله نقلیه، فضاسازی شهر و برنامه سازی صدا و سیما در راستای بصیرت افزایی از برنامه هایی بود که در این مراسم مقرر شد. هر یک از اعضای این شورا پیشنهادات و برنامه های خود را جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم ارائه دادند.

 

کد خبر 2196914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha