دیدارهای معوقه هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی فردا برگزار می‌شود که از قبل قهرمانی تیم باریج اسانس کاشان در نیم فصل مسجل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای معوقه هفته پنجم بسته خواهد شد. این در حالی است که از قبل تیم باریج اسانس کاشان قهرمانی خود را در نیم فصل مسجل کرده و رقابت اصلی بین تیم‌های تعقیب کننده صرنشین خواهد بود.

فردا در کاشان تیم باریج اسانس میزبان کاله آمل است. این دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که کاله با کسب 16 امتیاز به دنبال رسیدن به رتبه‌ای بهتر از پنجمی در جدول رده‌بندی است اما در طرف دیگر باریج اسانس با آرامش خاطر در پی کسب 3 امتیاز دیگر و حفظ فاصله خود با دیگر رقبا است.

در مشهد بازی میزان این شهر با پیکان تهران دیدنی خواهد بود. مشهدی‌ها تا اینجای کار فوق‌العاده ظاهر شده اند و اگر 3 امتیاز دیدار مقابل پیکان را هم از آن خود کنند عنوان دومی خود را در پایان نیم فصل تثبیت خواهند کرد. این در حالی است که پیکان هم به کسب رتبه در جدول رده‌بندی کاملا امیدوار است. آمادگی بالای دو تیم در دیدارهای اخیر باعث شده تا همه نگاه‌ها به این مسابقه باشد.

متین ورامین هم برای بهبود اوضاع خود می‌تواند روی برد در زمین سایپا حساب ویژه باز کند و حتی در جدول رده‌بندی دوم شود. در تبریز جدال دو تیم شهرداری این شهر و ارومیه انجام می‌گیرد که برای هر دو تیم اهمیت به سزایی دارد. نوین کشاورز هم در تهران پذیرای شهرداری زاهدان است و در بندرعباس بازی آلومینیم المهدی و بازرگانی گنبد برگزار می‌شود.

برنامه کامل دیدارهای معوقع هفته پنجم به شرح زیر است:

یکشنبه 1392/10/8

* باریج اسانس کاشان - کاله آمل
* سایپا البرز - متین ورامین
* میزان مشهد - پیکان تهران
* آلومینیم هرمزگان - بازرگانی گنبد
* شهرداری تبریز - شهرداری ارومیه
* نوین کشاورز - شهرداری زاهدان

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- باریج اسانس کاشان 24 امتیاز
2- میزان مشهد 20 امتیاز
3- متین ورامین 19 امتیاز
4- پیکان تهران 18 امتیاز
5- کاله آمل 16 امتیاز
6- شهرداری تبریز 15 امتیاز(معدل 0.95)
7- شهرداری ارومیه 15 امتیاز(معدل 0.95)
8- نوین کشاورز تهران 13 امتیاز
9- بازرگانی گنبد 12 امتیاز(معدل 0.75)
10- شهرداری زاهدان 12 امتیاز(معدل 0.72)
11- آلومینیم المهدی بندرعباس 10 امتیاز
12- سایپا البرز 6 امتیاز