۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵

هفته دهم لیگ برتر والیبال/

شهرداری تبریز امتیاز برتری را از جواهری ربود

شهرداری تبریز امتیاز برتری را از جواهری ربود

گرگان ـ خبرگزاری مهر: در هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال ایران تیم جواهری گنبدکاووس مغلوب حریف تبریزی خود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دهم دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام ولایت، تیم های بازرگانی جواهری گنبدکاووس و شهرداری تبریز در سالن مملو از تماشاگر المپیک رودرروی یکدیگر صف آرایی کردند.

این دیدار در حالی برگزار شد که شهرداری تبریز و جواهری گنبد با امتیاز 12 به ترتیب در مکانهای ششم و هفتم جدول رده بندی تا پایان هفته نهم قرار داشتند. حساسیت این دیدار از آن حیث بالاتر رفت که برتری هر یک از این دو تیم می توانست منجر به صعود دو تا سه پله ای آنها نیز شود.

شروع توفانی جواهری فرجام خوشی نداشت

گنبدی‌ها با توجه به برد هفته قبل خود این بازی را نیز توفانی شروع کردند و تا آنجا پیش رفتند که ست اول را با حساب 25 بر 22 به سود خود به اتمام رساندند. کار تیمی خوب به ویژه دفاع روی تور و آبشارهای هدفمند از فاکتورهای برتری شاگردان «بای محمد دوجی» در این گیم بود. اما در ست دوم تبریزی ها با تدابیر حسین معدنی نقشه حملات را حساب شده در زمین جواهری اجرا کردند.

یاران "دوجی" در این ست اگرچه در در دفاع روی تور عملکرد پراشتباهی نداشتند اما شهرداری چیان تبریزی بهتر از میزبانان عمل کردند و توانستند نتیجه ست اول را به سود خود به اتمام برسانند.

ست سوم این بازی هم با برتری میهمانان آغاز شد. شهرداری در حالی که تا امتیاز 7 از جواهری پیش بود اما سرویس های جهشی و موجدار «سخی عیدی» و آبشارهای قدرتی «کمال قریشی» یار جوان جواهری باعث شد تا گنبدی ها خود را به میهمانان برسانند. در حالی که انتظار آن می رفت با حمایت های یکپارچه هوادارانی که تعدادشان بیش از صندلی های سالن المپیک بود، جواهری بتواند با برد در این ست کار خود را برای برتری در این بازی آسان تر کند اما حمایت از بازیکنان خط حمله شهرداری سبب شد تا برد در این ست هم با تبریزی ها باشد.

جواهری که برنامه خود را برای پیروزی در دو ست باقی مانده سخت تر کرده بود، در ست چهارم در مقابل آبشارهای پرقدرت بازیکنان باتجربه ای چون علیرضا بهبودی، پائولو مارسلو پری یرا و نفرات جوانی چون مهدی کریمی و وحید والی نتوانست دوام آورد تا در نهایت برنده های این بازی تبریزی ها باشند.

جواهری و یک بازی معوقه

نادر انصاری و مسعود ذوقی به عنوان داوران اول و دوم دیدار تیم های بازرگانی جواهری گنبدکاووس و شهرداری تبریز را قضاوت کردند. بازرگانی جواهری گنبدکاووس با این نتیجه در جایگاه هفتم جدول باقی ماند و شهرداری تبریز به مکان پنجم صعود کرد.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال کشور از روز یکشنبه 15 دی ماه آغاز خواهد شد و جواهری گنبد در اولین ایستگاه دور برگشت از سایپای البرز میزبانی می کند. شاگردان بای محمد دوجی در دیدار رفت خود مقابل  این تیم توانسته بودند با حساب 3 بر 2 با برد برابر این تیم در کرج شگفتی هفته اول لیگ امسال را به نام خود رقم زنند.  

بازرگانی جواهری گنبدکاووس یک دیدار معوقه از دور رفت لیگ در برنامه دارد که این بازی هشتم دی ماه مقابل آلومینیوم المهدی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2198815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha