منیژه حکمت به مردم پیشنهاد داد تا برای دیدن بهشت به جنوب کشور سفر کنند، مراقب محیط زیست باشند، آشغال نریزند و اگر هم زباله‌ای دیدند آن را بردارند.

منیژه حکمت تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که بهترین نقطه برای سفرهای نوروزی جنوب کشور است، به خبرنگار مهر گفت: من به همه پیشنهاد می کنم در این تعطیلات از فرصت استفاده کرده و به جنوب ایران سفر کنند تا بتوانند بهشت را در این منطقه ببینند.

وی ادامه داد: جنوب ایران طبیعت مسحورکننده و عجیبی دارد که بی شک همه مردم از دیدن آن لذت می برند، به خصوص منطقه دزفول که طبیعت زیبای آن بسیار بکر و جذاب است. به نظر من بهتر است امسال به جای سفر به شمال کشور، این بار برای دیدن مناطق جنوبی بار سفر ببندند.

حکمت تاکید کرد: تنها یک چیز از مردم کشورم می خواهم و آن این است که در تعطیلات نوروزی به هر نقطه ای از کشور که سفر می کنند و به هر طبیعتی که پای می گذارند، آشغال نریزند و از فضا و محیط زیست مراقبت کنند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر موشها» توضیح داد: شاید بهتر باشد امسال را سال حمایت از فضای سبز و محیط زیست نامگذاری کنیم تا همه ملزم به مراقبت از محیط زیست باشند. چه بهتر که هر کجای ایران که باشیم اگر زباله‌ای را دیدیم حتما آن را جمع کنیم و نگذاریم طبیعت آلوده شود.

حکمت در پایان گفت: امیدوارم امسال هیچ کسی زباله در طبیعت نریزد اما بهتر است که اگر شاهد چنین صحنه هایی بودیم، به هموطنان خود تذکر دهیم تا این مسئله را تکرار نکنند.