۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

پیشنهاد نوروزی ابوالفضل جلیلی

همه کسانی که با هم قهرند آشتی کنند/ دیگر در طبیعت آشغال نریزیم

همه کسانی که با هم قهرند آشتی کنند/ دیگر در طبیعت آشغال نریزیم

ابوالفضل جلیلی از مردم خواست به مناسبت سال جدید همه با هم آشتی کنند و همدیگر را ببخشند و دیگر کسی در طبیعت آشغال نریزد.

ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر پیشنهادهای نوروزی خود برای مردم را اینگونه مطرح کرد: روزی به یک عارف گفتند صحبت‌هایی که می‌کنی بسیار زیبا است آیا ممکن است کتابی را معرفی کنید که مردم این جملات را در آن کتاب بخوانند، عارف هم گفت حرف هایی که من می زنم در کتاب نیست، بهتر است گوش دهید.

وی ادامه داد: از نظر من بهتر است، در این ایام کسی کتاب نخواند و تنها وقت خود را به تفریح اختصاص دهد. مردم در طول سال به اندازه کافی درباره مسائل مختلف مطالعه می کنند پس بهتر است در تعطیلات نوروز به سمت کتاب و کتابخوانی نروند!

جلیلی که بیشتر در کارنامه‌اش آثار مستندگونه و درباره مسایل اجتماعی و مسایل نوجوانان دیده می‌شود، بیان کرد: یکی دیگر از مسایل مهمی که با نو شدن سال باید به آن توجه کرد، این است که همه مردم همدیگر را ببخشند و با هم آشتی کنند، پس امیدوارم همه این امر را در برنامه کاری خود قرار دهند و علاوه بر آن حتما به دیدن یکدیگر بروند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

کارگردان فیلم سینمایی «دلبران» تاکید کرد: سفر رفتن در تعطیلات نوروزی همیشه خاطره انگیز است، پس حتما به مسافرت بروید اما لطفا در هنگام سفر از ریختن آشغال در طبیعت و به خصوص در جاده ها خودداری کنید.

جلیلی در پایان گفت: اگر در این ایام کسی دوست داشت که یک فیلم خوب و دوست داشتنی ببیند، حتما سری به فیلم های کوروساوا و تارکوفسکی بزند.

کد خبر 2250044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha