۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹

پیشنهاد نوروزی منیژه حکمت

بهشت را در جنوب ایران پیدا کنید/ آشغال نریزیم و مراقب طبیعت باشیم

بهشت را در جنوب ایران پیدا کنید/ آشغال نریزیم و مراقب طبیعت باشیم

منیژه حکمت به مردم پیشنهاد داد تا برای دیدن بهشت به جنوب کشور سفر کنند، مراقب محیط زیست باشند، آشغال نریزند و اگر هم زباله‌ای دیدند آن را بردارند.

منیژه حکمت تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که بهترین نقطه برای سفرهای نوروزی جنوب کشور است، به خبرنگار مهر گفت: من به همه پیشنهاد می کنم در این تعطیلات از فرصت استفاده کرده و به جنوب ایران سفر کنند تا بتوانند بهشت را در این منطقه ببینند.

وی ادامه داد: جنوب ایران طبیعت مسحورکننده و عجیبی دارد که بی شک همه مردم از دیدن آن لذت می برند، به خصوص منطقه دزفول که طبیعت زیبای آن بسیار بکر و جذاب است. به نظر من بهتر است امسال به جای سفر به شمال کشور، این بار برای دیدن مناطق جنوبی بار سفر ببندند.

حکمت تاکید کرد: تنها یک چیز از مردم کشورم می خواهم و آن این است که در تعطیلات نوروزی به هر نقطه ای از کشور که سفر می کنند و به هر طبیعتی که پای می گذارند، آشغال نریزند و از فضا و محیط زیست مراقبت کنند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر موشها» توضیح داد: شاید بهتر باشد امسال را سال حمایت از فضای سبز و محیط زیست نامگذاری کنیم تا همه ملزم به مراقبت از محیط زیست باشند. چه بهتر که هر کجای ایران که باشیم اگر زباله‌ای را دیدیم حتما آن را جمع کنیم و نگذاریم طبیعت آلوده شود.

حکمت در پایان گفت: امیدوارم امسال هیچ کسی زباله در طبیعت نریزد اما بهتر است که اگر شاهد چنین صحنه هایی بودیم، به هموطنان خود تذکر دهیم تا این مسئله را تکرار نکنند.

کد خبر 2252335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha