۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

پیشنهاد نوروزی ابراهیم فروزش

تعطیلات نوروز برای درس خواندن به بچه‌ها سخت‌ نگیرید

تعطیلات نوروز برای درس خواندن به بچه‌ها سخت‌ نگیرید

ابراهیم فروزش کارگردان سینمای کودک از پدران و مادران درخواست کرد در نوروز به گرم بودن کانون خانواده توجه بیشتری داشته باشند و به بچه‌ها برای درس خواندن زیاد سخت نگیرند.

ابراهیم فروزش کارگردان سینمای کودک ضمن تبریک آغاز سال 1393 خطاب به مخاطبان سینمای کودک گفت: ایام نوروز اوقات خوبی برای با هم بودن است و چه خوب است که در این ایام نگاه تازه‌ای به دنیا داشته باشیم. از همین‌رو به خانواده‌ها توصیه می‌کنم در صورتی که شرایط مالی خانواده اجازه می‌دهد به مسافرت بروند و از طبیعت زیبای بهار استفاده کنند.

وی از خانواده‌ها حواست شرایطی فراهم کنند که کودکان از این تعطیلات بهترین استفاده را ببرند، بیان کرد: از خانواده‌ها درخواستی دارم؛ از آنها می خواهم در نوروز به فرزندان خود و به‌ویژه گرم بودن کانون خانواده توجه بیشتری داشته باشند و از با هم بودن لذت ببرند.

کارگردان فیلم سینمایی «بچه‌های نفت» افزود: کودکان و نوجوانان در طول سال درس می‌خوانند و خوب است که بعد از چند ماه درس خواندن، در این روزها آنگونه که باید و شاید استراحت کنند. این استراحت می تواند مسافرت رفتن و یا انجام کارهایی غیر از درس خواندن باشد.

وی در پایان خطاب به والدین عنوان کرد: از پدران و مادران می‌خواهم در این سیزده روز به بچه‌هایشان برای درس خواندن سخت نگیرند و مدیریت خواندن و نوشتن درس‌های مدرسه را به بچه‌ها بسپرند.

کد خبر 2246077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha