رئیس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اینکه همه اردوهای ملی‌پوشان برگزار شده است خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات آغاز فصل و با بررسی شورای فنی لیست نهایی تیم ملی را اعلام می‌کنیم.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: با وجود همه تنگناهای مالی که داشتیم اردوها را برگزار کردیم. برخی از ورزشکاران در تهران هستند و گروهی دیگر نیز در شهرستان‌ها به تمرینات خود ادامه داده‌اند.

وی اضافه کرد: احسان حدادی در کیش تمریناتش را پی گرفته است. لیلی رجبی هم قرار است در بلاروس برنامه‌های آماده‌سازی خود را پی بگیرد. برادران صمیمی و پرتابی‌ها در تهران اردو تشکیل داده‌اند و پرشی‌ها نیز در بندر ترکمن تمرین می‌کنند. ربانی هم در تهران تمرین می‌کند و تنها وضعیت اردوی سپهرزاد باقی مانده که قرار است مشخص شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شیراز بیان کرد: این مسابقات به منزله شروع فصل جدید مسابقات است که طی روزهای 11 و 12 فروردین ماه برگزار شود و به همین خاطر ملی‌پوشان را در اختیار مربیان قرار دادیم تا آنطور که می خواهند تمرین کنند و خود را برای این رقابتها آماده کنند.

داوری در خصوص لیست نهایی تیم ملی بیان کرد: شورای فنی بر اساس رکوردها همه چیز را در نظر می گیرد و با توجه به نتایجی که در مسابقات شیراز به دست می‌آید فهرست نهایی تیم ملی را مشخص خواهیم کرد که احتمالا 20 نفر یا یکی دو نفر بیشتر خواهند بود. ما 5 ورزشکار زن و بقیه مرد را در اردو نگه خواهیم داشت و در واقع اردوهای نهایی را آغاز می‌کنیم.