۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳

افشین داوری در گفتگو با مهر:

لیست نهایی تیم ملی دوومیدانی بعد از مسابقات آغاز فصل اعلام می‌شود

لیست نهایی تیم ملی دوومیدانی بعد از مسابقات آغاز فصل اعلام می‌شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اینکه همه اردوهای ملی‌پوشان برگزار شده است خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات آغاز فصل و با بررسی شورای فنی لیست نهایی تیم ملی را اعلام می‌کنیم.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: با وجود همه تنگناهای مالی که داشتیم اردوها را برگزار کردیم. برخی از ورزشکاران در تهران هستند و گروهی دیگر نیز در شهرستان‌ها به تمرینات خود ادامه داده‌اند.

وی اضافه کرد: احسان حدادی در کیش تمریناتش را پی گرفته است. لیلی رجبی هم قرار است در بلاروس برنامه‌های آماده‌سازی خود را پی بگیرد. برادران صمیمی و پرتابی‌ها در تهران اردو تشکیل داده‌اند و پرشی‌ها نیز در بندر ترکمن تمرین می‌کنند. ربانی هم در تهران تمرین می‌کند و تنها وضعیت اردوی سپهرزاد باقی مانده که قرار است مشخص شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شیراز بیان کرد: این مسابقات به منزله شروع فصل جدید مسابقات است که طی روزهای 11 و 12 فروردین ماه برگزار شود و به همین خاطر ملی‌پوشان را در اختیار مربیان قرار دادیم تا آنطور که می خواهند تمرین کنند و خود را برای این رقابتها آماده کنند.

داوری در خصوص لیست نهایی تیم ملی بیان کرد: شورای فنی بر اساس رکوردها همه چیز را در نظر می گیرد و با توجه به نتایجی که در مسابقات شیراز به دست می‌آید فهرست نهایی تیم ملی را مشخص خواهیم کرد که احتمالا 20 نفر یا یکی دو نفر بیشتر خواهند بود. ما 5 ورزشکار زن و بقیه مرد را در اردو نگه خواهیم داشت و در واقع اردوهای نهایی را آغاز می‌کنیم.

کد خبر 2264821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha