۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۰

برای حضور در بازی‌های آسیایی؛

دوومیدانی کاران دو دو مرحله ارزیابی رکوردی می‌شوند

دوومیدانی کاران دو دو مرحله ارزیابی رکوردی می‌شوند

کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در نشست امروز خود تصویب کرد دوومیدانی کاران برای اعزام به بازی‌های آسیایی در دو مرحله ارزیابی رکوردی می‌شوند و از اردوهای تیم ملی بهره می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین ارزیابی که به زودی حد نصاب‌های آن روی سایت فدراسیون دوومیدانی قرار خواهد گرفت در مسابقات آغاز فصل که قرار است 11 و 12 اردیبهشت ماه در بندر ترکمن برگزار شود، لحاظ خواهد شد. براین اساس، ورزشکارانی که بتوانند به حد نصاب های ارزیابی اول دست پیدا کنند به اردوی دو هفته‌ای تیم ملی دعوت خواهند شد.

در حدنصاب ارزیابی دوم که اوایل خردادماه و در قالب مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور لحاظ خواهد شد، ورزشکاران در صورت رسیدن به آن تا آغاز بازی‌های آسیایی در اردوهای تیم ملی در داخل و خارج از کشور مستقر می‌شوند.

بر این اساس ورزشکارانی که نتوانند در این دو ارزیابی رکوردی، به حد نصاب‌‎های تعیین شده از سوی کمیته فنی دست پیدا کنند تا تیرماه و زمان اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی فرصت دارند به حدنصاب ها دست پیدا کنند اما طبیعتا نمی توانند از اردوهای متمرکز تیم ملی به دلیل منابع مالی اندک بهره ببرند.

در جلسه امروز کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی که نخستین نشست فنی در سال 93 محسوب می‌شود افشین داوری رئیس نشست، عیدی علیجانی نایب رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و مشاور عالی رئیس فدراسیون، تیمور غیاثی مدیر تیم‌های ملی، حسین رشیدیان دبیر فدراسیون، احمد گودرزی مسئول کمیته دوهای استقامت و صحرانوردی، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان، ناهید قناتی مسئول دوهای نیمه استقامت در بخش بانوان، ابوالقاسم میری رئیس کمیته ماراتن و پیاده روی، شیرزاد مسئول کمیته همگانی ، عباس صمیمی مربی تیم ملی، احمد یزدانیان مسئول کمیته دوهای نیمه استقامت، ابراهیم نوح‌نژاد مسئول کمیته پرتاب‌ها، قاسم فیروزی مسئول کمیته مسابقات و دوهای سرعت، حومنیان مسئول کمیته برنامه ریزی و دکتر اشکان اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی و مبارزه با دوپینگ حضور داشتند.

کد خبر 2266777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha