وحشت تل آویو از پاسخ سخت حزب الله/حریم هوایی شمال فلسطین بسته شد

وحشت تل آویو از پاسخ سخت حزب الله/حریم هوایی شمال فلسطین بسته شد

ارتش رژیم اشغالگر از بیم هرگونه پاسخ احتمالی حزب الله به حملات تروریستی اخیر این رژیم به لبنان در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به حالت آماده باش کامل درآمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، همزمان با تشدید تبادل آتش میان حزب الله و اشغالگران، ارتش صهیونیستی از بیم پاسخ نظامی انتقام جویانه حزب الله مناطقی در شمال فلسطین اشغالی را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

برخی گزارش‌های عبری حاکیست که در جبهه داخلی اراضی اشغالی مقامات این رژیم تصمیم گرفته‌اند از بیم حملات انتقامی حزب الله، سواحل بندری شهرهای اشغالی از جمله عکا، نهاریا و حیفا، را منطقه بسته نظامی اعلام کنند و و محدودیت‌هایی برای شهرک نشینان اعمال کرده‌اند.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» گزارش داد که شهرداری نهاریا در شمال فلسطین اشغالی به دلایل امنیتی کلاس‌های درس فردا یکشنبه را تعطیل کرده است.

بر پایه این گزارش، منابع عبری زبان اعلام کردند که به دنبال تشدید تنش و درگیری‌ها با حزب الله، آسمان منطقه الخضیره تا شمال فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه بسته خواهد بود.

همچنین فایننشال تایمز به نقل از یک مسئول اطلاعاتی سابق صهیونیستی اعلام کرد: ما نگران این هستیم که بدون هیچ‌گونه استراتژی، وارد جنگی نامشخص و پرهزینه شویم.

این مسئول اطلاعاتی سابق صهیونیستی تصریح کرد که ورود به جنگی نامشخص به ایجاد بحران و تنش با همپیمانان رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد و این یک فاجعه خواهد بود.

برخی منابع عبری نیز تاکید کردند که ما در مقابل ۲۴ ساعت بسیار پر تنش خواهیم بود و برآوردها حاکی از آن است که حزب الله پاسخی بسیار سخت خواهد داد.

از سوی دیگر، وبگاه خبری آکسیوس به نقل از وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن از شهروندان خود خواسته تا وقتی که پروازهای تجاری برقرار است، فوراً اقدام به ترک لبنان کنند.

کد خبر 6232011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha