تیم ملی تکواندو در حالی راهی رقابتهای بین المللی آلمان شد که مربی این تیم به دلیل صادر نشدن روادید از همراهی این تیم بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت بين المللي تكواندوي آلمان از 22 الي 24 فروردين ماه در كلاس G1 برگزار مي شود و تكواندوكاران رنكينگ دار جهت كسب امتيازات بيشتر براي كسب سهميه المپيك 2016 برزيل بامداد امروز جهت حضور در این رقابتها راهی این کشور شدند. هوگوپوشان ساعت 5 و 20 دقيقه بامداد از طريق فرودگاه امام خميني (ره) با پروازی مستقیم راهي هامبورگ آلمان خواهند شد تا در اين رقابتها شركت كنند.

ابوالفضل یعقوبی و مهدی خدابخش دو عضو تیم ملی که تا روز گذشته به دلیل صادر نشدن روادید حضورشان در این تورنمنت مشخص نبود ، عصر روز گذشته با تلاش اعضای کمیته روابط بین المللی موفق به دريافت روادید شده و صبح امروز به همراه دیگر ملی پوشان راهی آلمان شدند. اما پیام خانلرخانی از مربیان تیم ملی که در مسابقات بلژیک نیز حضور نداشت ، در این رقابتها هم تیم ملی را همراهی نمی کند. 

يوسف كرمي، محمد باقري معتمد، عليرضا نصرآزاداني،‌ ‌فرزاد عبدالهي، بهنام اسبقي، مهدي خدابخشي، سجاد مرداني،‌ هادي مستعان، مسعود حجي زواره و ابوالفضل یعقوبی به عنوان تكواندوكار، بيژن مقانلو سرمربي، مهدي بي باك و مهرداد يوسفي مربي، در این دوره از رقابتها حضور دارند.