با حضور مدیران شبکه یک صحنه تظاهرات مردم در واقعه 15 خرداد به کارگردانی رهبر قنبری ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه 16 اردیبهشت مدیران شبکه یک سیما از پشت صحنه تله فیلم «غریبه ای در زورق» در شهرک غزالی بازدید کردند.

محمدکاظم کاظمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی، عارف کشفی مدیر تولید، حسن نامور مدیر فنی، سرپرست اطلاع و برنامه‌ریزی و حمیدرضا سیفی و محمدرضا واشقانی از کارشناسان تولید و طرح و برنامه از جمله این مدیران شبکه یک سیما بودند.

نام این تله‌فیلم موقتی است و احتمالا به «مثل پدر» تغییر پیدا می‌کند و در حضور مدیران صحنه‌ای از آن ضبط شد که مردم به تظاهرات مردم در 15 خرداد سال 1342 بود.

در این سکانس سعید نیک‌پور در نقش صفادل، بهزاد داوری در نقش آذین، حسین عابدینی در نقش ولی، صیاد آیینه وند در نقش جلیل و حمید عجمی در نقش مصطفی مقابل دوربین رفتند.

داستان این فیلم در حال و هوای سال 42 می‌گذرد و درباره شاگرد عکاسخانه‌ای است که بنا به شرایطی برای عکاسی از مردم وارد تظاهرات 15 خرداد می‌شود اما مسایلی برای او اتفاق می‌افتد که ماجرای تله فیلم را می‌سازد.

در سکانس امروز تعدادی از سیاه لشکرها نیز در نقش مردم کوچه و بازار شرکت کننده در تظاهرات 15 خرداد بازی داشتند و این صحنه در قسمت بازارچه شهرک غزالی ضبط شد.

تصویربرداری «غریبه‌ای در زورق» تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت تا برای پخش در 15 خرداد از شبکه یک سیما آماده شود.

سعید نیک پور، مریم کاویانی، حسین عابدینی، بهزاد داوری، سعیده عرب، راحیل بوستانی، آریا گوهر، حمید عجمی، امیرحسین عباسی و حسین تفرشی از جمله بازیگران این تله فیلم هستند.

رضا کاشانی اسدی تهیه کنندگی این تله فیلم را برعهده دارد و از دیگر عوامل آن می‌توان به بابک نبی زاده دستیار اول کارگردان، فریدون شیردل تصویربردار، مهران کرمی مونتاژ، روح الله جعفر بیگی لو مدیر صدابرداری، شروین دیدنده منشی صحنه، ابراهیم کرامتی طراح صحنه و لباس و علیرضا باقربیگی طراح گریم اشاره کرد.