۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

فیلمبرداری «ما متهمیم» پایان یافت/ فیلمی درباره یک قاری قرآن

فیلمبرداری «ما متهمیم» پایان یافت/ فیلمی درباره یک قاری قرآن

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما متهمیم» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری روز چهارشنبه 7 اسفندماه در شمال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما متهمیم» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری روز چهارشنبه 7 اسفندماه در شمال به پایان رسید.

این فیلم سینمایی درباره قاری قرآنی به نام یاسین است که به علت ریاکاری پدرش در سوءاستفاده از موفقیت او به خانه پدربزرگ خود در شمال کشور پناه برده است. پدر یاسین برای بازگرداندن پسر راهی را می رود که در نهایت منجر به تجدید نظر در رفتارش می شود.

پریوش نظریه، حمید فرخ نژاد، یوسف مرادیان، رضا توکلی، جعفر کرمی، احمد مهیاری، مصطفی نظام اسلامی، حمید حسین زاده و اویس اردوباری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و بهرام بدخشانی و فریدون شیردل مدیران فیلمبرداری، مهرداد میرکیانی طراح گریم فیلم سینمایی «ما متهمیم» را به عهده داشته اند.

این فیلم سینمایی پیش از این با فیملنامه‌ای تحت عنوان «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حامد امرایی ساخته شده بود اما پس از توقف فیلمبرداری، فیلمنامه آن توسط امیر عربی، سیدناصر هاشم زاده و رهبر قنبری بازنویسی و از تاریخ 30 بهمن ماه به کارگردانی رهبر قنبری در شمال کشور از سر گرفته شد.

کد خبر 2246015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha