آشتیان- خبرگزاری مهر: فرماندار آشتیان گفت: رسیدگی به امور جوانان باید به عنوان اولویت برنامه های مسئولان مورد توجه قرار گیرد تا از نیروی جوانی در جهت پیشبرد اهداف نظام استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسنی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آشتیان که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد گفت: حضرت امام(ره) در شیوه اداره کشور توجه خاصی به قشر جوان داشته و در وصیت نامه خود خطاب به مسئولان آورده اند که به آینده سازان کشور که همه امور آینده در دست ایشان است توجه ویژه ای نمایید.

وی افزود: برنامه های حوزه جوانان باید ساماندهی و یکپارچه شود و از موازی کاری و انجام برنامه های تکراری جلوگیری شود.

فرماندار آشتیان گفت: امروز مهمتر ازبحث فرهنگ و جوانان، اولویتی در کار مسوولان به ویژه مسوولان فرهنگی وجود ندارد و همه دستگاه ها به ویژه ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی تقویت جایگاه ورزش شهرستان را به عنوان یکی از اولویت های مسئولان آشتیان یاد کرد و گفت: تلاش می شود با پشتیبانی و پیشرفت در زمینه ورزش، قابلبیت های این شهرستان را به کشور معرفی کنیم.

 حسنی بیان داشت: مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان آمادگی کامل خود را برای حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش ورزش اعلام داشته و تلاش دارد تا ورزش شهرستان را که باعث ارتقاء فرهنگ جامعه می شود را رشد و توسعه دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان نیز در این جلسه گفت: با همدلی مسئولان و پشتیبانی فرمانداری، برنامه های ویژه ای در ایام خرداد و اوقات فراغت جوانان در دو بخش آقایان و بانوان پیش بینی شده و حمایت مسئولان نیز برای یکپارچه شدن و ساماندهی برنامه ها می تواند این برنامه ها را غنی تر نماید.

علی جعفری افزود: همگانی شدن همه امکانات ادارات و ارگانهای شهرستان برای غنی سازی اوقات فراغت و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش ورزش می توان به روند فعالیت جوانان جهت و مسیردرستی دهد .