خرم آباد - خبرگزاری مهر: مشاور استاندار لرستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: مطابق تمهیدات اندیشیده شده لرستانیها از طریق سامانه 111 مشکلات خود را با دولت در میان می گذارند.

رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم برای آگاهی مردم به منظور طرح مسائل و مشکلات آنها از طریق سامانه 111 صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از طریق سامانه تلفن گویا در تماس هایی با شهروندان لرستانی از آنها خواسته شده است که از طریق سامانه 111 و مرکز ارتباطات سامد مسائل و مشکلات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان عنوان کرد: این سامانه به طور شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم استان است و مردم مي‏توانند مسايل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دريافت كد رهگيري آن را تا مرحله نهايي دنبال كنند.

سپهروند همچنین از انجام تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی پیامکی سفر هیئت دولت به استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا به منظور اطلاع مردم از برنامه های سفر نزدیک به 500 هزار پیامک به مردم در نقاط مختلف لرستان ارسال شده است.