۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۱۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

4800 تماس لرستانیها با سامانه 111 پاسخ داده شد

4800 تماس لرستانیها با سامانه 111 پاسخ داده شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: تاکنون چهار هزار و 800 تماس مردم لرستان با سامانه 111 پاسخ داده شده است.

ناصر امیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به لرستان از صبح امروز فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به چهار هزار و 807 تماس با این سامانه پاسخ داده شده، افزود: همچنین تاکنون دو هزار و 346 مورد تماس ثبت درخواست شده است.

امیری با بیان اینکه بخشی از تماسهای گرفته شده با این سامانه مربوط به ابراز احساسات به دولت بوده، ادامه داد: بخش دیگری از تماسها نیز مرتبط با انتقاد از نهادهای استانی و 73 مورد نیز شکایت بوده است.

مدیر کل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: در جریان تماسهای صورت گرفته تاکنون 20 مورد مربوط به ثبت طرح و ایده جدید بوده است.

امیری با بیان اینکه بخش مهمی از تماسهای گرفته شده در رابطه با بیکاری و اشتغال بوده است، گفت: در این راستا تاکنون 621 مورد درخواست مربوط به بخش اشتغال ثبت شده است.

وی عنوان کرد: همچنین 46 مورد درخواست در رابطه با تبدیل وضعیت شغلی و 36 مورد در زمینه قرارگیری تحت پوشش خدمات نهادهای حمایتی بوده است.

امیری بخشودگی تسهیلات بانکی را از دیگر موارد مطرح شده توسط مردم در تماسهای خود عنوان کرد و افزود: کاربران مستقر در ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به لرستان در شیفت های صبح، بعدازظهر و شب پاسخگوی تماسهای مردمی هستند.

مدیر کل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه بخشی از تماسها به صورت آنی مشاوره داده می شود، یادآور شد: بخشی دیگر از درخواتها نیز ثبت و به دستگاههای مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

کد خبر 2314020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha